5-Б клас Наземно-повітряне середовище життя

Додано: 11 квітня 2021
Предмет: Природознавство, 5 клас
Тест виконано: 133 рази
6 запитань
Запитання 1

Вкажіть основні середовища життя організмів:

варіанти відповідей

наземно-повітряне;

водне;

ґрунтове;

наземне;

повітряне;

водяне;

підземне;

організми як середовище існування.

Запитання 2

Оберіть ряд, у якому вказані лише організми наземно-повітряного середовища:

варіанти відповідей

журавель, лелека, олень, кріт, кріль;

олень, метелик. соловей,лисиця, кульбаба;

лебідь, стриж, кінь, змія, ромашка;

півень, кріт, миша, вуж, конвалія.

Запитання 3

Яких чинників неживої природи достатньо у наземно-повітряному середовищі існування:

варіанти відповідей

тепла і світла;

повітря і світла;

вологи і тепла;

 тепла, світла і повітря.

Запитання 4

Як живі організми пристосувалися до зміни тепла і вологи у наземно-повітряному середовищі:

варіанти відповідей

посилене випаровування води листками рослин;

міграції птахів з теплих країв;

посилене потовиділення у тварин при низьких температурах;

рослини накопичують воду у м'ясистих листках і стеблах;

зміна хутряного покриву

листопад;

тварини у спеку ховаються в нірки;

накопичення запасу води у горбі верблюда.

Запитання 5

Способи руху тварин наземно-повітряного середовища різні. Оберіть вірні твердження:

варіанти відповідей

кінь, собака, страус бігають за допомогою кінцівок

вуж, гадюка повзають за рахунок хвилеподібних вигинів тіла

кенгуру, жаба, заєць стрибають за допомогою сильних і довших задніх кінцівок

ластівки, кажани, пінгвіни літають за допомогою крил, крилоподібних кінцівок

Запитання 6

Оберіть пристосування тварин до наземно-повітряного середовища

варіанти відповідей

добре орієнтування за допомогою органів чуття: зору, слуху, нюху

потовиділення для охолодження

недорозвинений зір

дихання киснем атмосфери

пристосовані до добового ритму (активні частину доби, в іншу відпочивають)

для орієнтування розвинені нюх та дотик

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест