5 клас. НУШ. Діагностувальна (контрольна) робота №1. Текст. Речення. Слово

Додано: 24 вересня 2022
Предмет: Українська мова, 5 клас
Тест виконано: 6989 разів
12 запитань
Запитання 1

Текст - це

варіанти відповідей

тема або головна думка

те, чого він навчає читача

це група речень, об’єднаних за змістом і граматично

те, про що в ньому розповідається

Запитання 2

Те, чого навчає текст, - це

варіанти відповідей

тема

головна думка

заголовок

абзац

Запитання 3

Те, про що розповідається в тексті, - це

варіанти відповідей

тема

заголовок

головна думка

кінцівка

Запитання 4

Текст має таку будову:

варіанти відповідей

мікротема, основна частина, початок

основна частина, абзац, кінцівка

початок, ключові слова, кінцівка

початок, основна частина, кінцівка

Запитання 5

Те, що означає слово, його зміст -

варіанти відповідей

граматичне значення

лексичне значення

головна думка

абзац

Запитання 6

Виділене слово вжито в переносному значенні в рядку

варіанти відповідей

важка сумка

золота осінь

дерев'яний стілець

солодке яблуко

Запитання 7

Граматичну помилку допущено в рядку

варіанти відповідей

цікавий розповідь

сонячні дні

високий дуб

кам'яне серце

Запитання 8

У реченні

Як парость виноградної лози,

Плекайте мову.

виділене слово можна замінити синонімом

варіанти відповідей

цурайтеся

говоріть

доглядайте

любіть

Запитання 9

Установіть відповідність між словом та його змістом

1 духовність

2 осика

3 канікули

4 радість


А листяне дерево родини вербових

Б почуття задоволення

В лісове дерево з довгим тонким гіллям

Г пов'язаність із внутрішнім світом людини

Д період, вільний від навчання

варіанти відповідей

1 - Б 2 - В 3 - Д 4 - Г

1 - Б 2 - В 3 - Г 4 - Д

1 - Г 2 - А 3 - Д 4 - Б

1 - Д 2 - Б 3 - В 4 - Г

Запитання 10

Установіть відповідність

1 тема тексту

2 головна думка тексту

3 заголовок тексту

4 абзац


А кілька речень, які розкривають мікротему.

Б стисло передає його тему або головну думку.

В те, про що розповідається в тексті.

Г це група речень, об’єднаних за змістом і граматично

Д те, чого текст навчає читача/читачку, що автор чи авторка хотів/хотіла ним донести.

варіанти відповідей

1 - А, 2 - В, 3 - Б, 4 - Г

1 - В, 2 - Д, 3 - Б, 4 - А

1 - Д, 2 - А, 3 - В, 4 - Б

1 - А, 2 - Г, 3 - Б, 4 - В

Запитання 11

Розмістіть речення в такій послідовності, щоб утворився текст

1

2

3

4


А Вони переважно були рухливими й розвивали силу, спритність, кмітливість і хоробрість.

Б Сучасні діти теж охоче граються в ці ігри.

В Українці завжди піклувалися про здоров'я своїх нащадків.

Г Свідченням цього є народні ігри й забави


варіанти відповідей

1 - Г, 2 - Б, 3 - В, 4 - Б

1 - В, 2 - А, 3 - Б, 4 - Г

1 - Г, 2 - Б, 3 - А, 4 - В

1 - В, 2 - Г, 3 - А, 4 - Б

Запитання 12

Установіть відповідність між словами та частинами мови, до яких вони належать

1 бажання, гордість

2 прохолодний, солов'їний

3 милуватися, бажати

4 ти, вони


А прикметники

Б прислівники

В займенники

Г дієслова

Д іменники

варіанти відповідей

1 - В, 2 - А, 3 - Г, 4 - Д

1 - Д, 2 - А, 3 - Г, 4 - В

1 - Д, 2 - В, 3 - А, 4 - Б

1 - В, 2 - Г, 3 - А, 4 - Д

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест