5 клас НУШ. Діагностувальна (контрольна) робота №7. Словосполучення. Речення. Головні й другорядні члени речення

Додано: 9 квітня 2023
Предмет: Українська мова, 5 клас
Тест виконано: 2068 разів
15 запитань
Запитання 1

Словосполучення є в рядку

варіанти відповідей

біля лісу

гуркіт грому

діти граються

дуби й берези

Запитання 2

ПРАВИЛЬНО підкреслено головне слово в словосполученні в рядку

варіанти відповідей

мальовнича картина

п'ятий поверх

дуже сильний

любов до землі

Запитання 3

Словосполучення НЕМАЄ в рядку  

варіанти відповідей

грати на скрипці

рідне місто

сонце зійшло

зачарований красою

Запитання 4

Головне слово виражене дієсловом у словосполученні

варіанти відповідей

подякувати друзям

вишивання шовком

читання вголос

намальована картина

Запитання 5

Головне слово виражене іменником у словосполученні

варіанти відповідей

опанувати науку

ми з вами

зустріч з батьками

повернутися додому

Запитання 6

Головне слово виражене прикметником у словосполученні

варіанти відповідей

журавлиний ключ

батьківська оселя

сміливий учинок

червоний від сорому

Запитання 7

Непоширеним є речення

варіанти відповідей

На землі і в повітрі білів сніг.

Настав вечір.

Сонячний день.

Любіть Україну.

Запитання 8

Двоскладним є речення

варіанти відповідей

Поклонися матері і дому.

Зіграй мені осінній плач калини.

В меті згуртуймося орлами.

Красива осінь вишиває клени.

Запитання 9

Односкладним є речення

варіанти відповідей

Буйний вітер хитає дерева.

Повітря тремтить від спеки.

Вір своїм очам, а не чужим речам.

При дорогах соняшники зацвітають сонячно.

Запитання 10

Розповідним є речення (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Хто її від такого лиха убереже

Повертаймось до джерел рідного народу

А бджоли золоті так солодко гули

Хіба нас порятує сум чи гнів

Запитання 11

Питальним є речення (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Крізь камінь дикий ніжна бадилина ростком пробилась

Учітесь брати мої думайте читайте

Кароокі каштани падали на стежки

Чи кобза варта щось без України

Запитання 12

Спонукальним є речення (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

А ти шукай червону тінь калини

Вербові котики мені зогріють погляд в чужині

А рідна мова оберіг народу

Треба слову ніжності додати щоб уміло друзів пригортати

Запитання 13

Установіть відповідність між виділеними словами та їх синтаксичною роллю в реченні 

1. Ми чисті перед совістю.

2. Опівночі айстри в саду розцвіли.

3. Буйний вітер хитає дерева.

4. Минуле в пам'яті живе.

А підмет

Б присудок

В додаток

Г означення

Д обставина

варіанти відповідей

1 – Д, 2 – Б, 3 – В, 4 – А

1 – Д, 2 – Б, 3 – В, 4 – Г

1 – Б, 2 – Д, 3 – Г, 4 – А

1 – Б, 2 – А, 3 – В, 4 – Г

Запитання 14

Установіть відповідність між виділеними словами та їх синтаксичною роллю в реченні 

1. Біля мурашника грибів не шукають.

2. Сонячний серпанок покриває дерева.

3. Після дощу багряніють черешні.

4. Цілу ніч не давали заснути солов'ї.

А підмет

Б присудок

В додаток

Г означення

Д обставина

варіанти відповідей

1 – В, 2 – Г, 3 – Д, 4 – А

1 – В, 2 – Б, 3 – Г, 4 – А

1 – Б, 2 – Г, 3 – Д, 4 – В

1 – Г, 2 – В, 3 – Д, 4 – Б

Запитання 15

Установіть відповідність між виділеними словами та їх синтаксичною роллю в реченні 

1. Цвіт яблуні тішив мої очі.

2. Мене любов ненависті навчила.

3. Жити щасливо мусить кожна людина.

4. Солодко пахли нагріті сонцем суниці.

А підмет

Б присудок

В додаток

Г означення

Д обставина

варіанти відповідей

1 – Г, 2 – Д, 3 – В, 4 – Б

1 – В, 2 – А, 3 – Г, 4 – Б

1 – Г, 2 – А, 3 – Д, 4 – Б

1 – Д, 2 – В, 3 – Г, 4 – Б

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест