Міжнародну конференцію у Вашингтоні скликали з метою обмеження озброєнь і вирішення суперечливих проблем на якій території...?
Яка країна за час Першої світової війни посилила свої позиції в Тихому океані, на Далекому Сході й особливо в Китаї ?
Встановіть відповідність - Договір п’яти держав
Встановіть відповідність - Договір дев’яти держав
Які країни були учасниками всіх договорів Вашингтонської конференції?
Відповідно до умов "Договору дев’яти держав":
Коли був прийнятий план Юнга?
Законодавчий орган якої країни відмовився ратифікувати Версальський договір й ініціював підписання окремої угоди з Німеччиною?
Коли у Європі спалахнула «рурська криза»?
Що означає термін «репарації»?
Які країни уклали між собою Раппальський договір про відновлення дипломатичних відносин і взаємну відмову від повоєнних претензій?
Якими були результати Гаазької конференції?
Установіть відповідність між подіями і датами:
1) Вступ Німеччини до Ліги Націй.
2) Рурська криза.
3) Гаазька конференція.
4) План Юнга.
А) 1922 р.
Б) 1923 р.
В) 1926 р.
Г) 1929 р.
Д) 1931 р.
Установіть відповідність між поняттями та їх значеннями:
1) Міжнародний договір політичного змісту.
2) Затвердження органами верховної законодавчої влади міжнародного договору.
3) Платіж переможеної держави державі-переможниці.
4) Роззброєння, ліквідація згідно з міжнародним договором військових озброєнь та укріплень.
А) Ратифікація.
Б) Пакт.
В) Демілітаризація.
Г) Контрибуція.
Д) Демаркація.
Коли було підписано пакт Бріана-Келлога
З якою подією був пов’язаний план Дауеса?
Визначте проблеми, які постали перед Генуезькою конференцією
Якій конференції передував дане висловлювання президента США В.Гардінга «… Погляди всього світу звернені до Тихого океану. В знесиленій Європі навряд чи найближчим часом виникне конфлікт, але Тихий океан несе загрозу, яка нас близько торкається»
Який договір вивів Радянську Росію із дипломатичної ізоляції
Яка країна найбільш послідовно відстоювала позицію сплати репарацій Німеччиною
План Юнга передбачав
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома