6 клас. Алгоритми та прграми. Контрольна робота №2.

Додано: 14 травня 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 57 разів
25 запитань
Запитання 1

Вкажіть призначення продемонстрованого інструменту під час редагування об’єкта:

варіанти відповідей

реформувати

побудувати прямокутник

додати текст

заливка

розгрупувати

Запитання 2

Вкажіть об’єкти котрі можуть використовуватись в середовищі Scratch.

варіанти відповідей

спрайти

виконавці

програмні об’єкти

відео та аудіо об’єкти

Запитання 3

Які властивості можуть мати об’єкти в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

ім’я

розмір

положення

напрямок

колір

Запитання 4

Вкажіть назву продемонстрованого елементу вікна середовища Scratch.

варіанти відповідей

робоча область проекту

сцена

область відображення спрайтів

блоки команд

поточний обраний об’єкт

Запитання 5

Подія - це

варіанти відповідей

взаємодія між об'єктами, утворення нового об'єкта або знищення існуючого об'єкта

зміна властивостей об'єкта, взаємодія між об'єктами, утворення нового об'єкта або знищення існуючого об'єкта

зміна властивостей об'єкта, утворення нового об'єкта або знищення існуючого об'єкта

зміна властивостей об'єкта, взаємодія між об'єктами чи знищення існуючого об'єкта

Запитання 6

До якої групи відносяться продемонстровані події? 

варіанти відповідей

датчики

події

звук

оператори

величини

Запитання 7

Вкажіть правильний опис продемонстрованих команд

варіанти відповідей

якщо під час виконання буде натиснуто «пропуск», спрайт перемітиться на 25 кроків та змінить свій колір

якщо під час виконання буде натиснуто «ліворуч», спрайт перемітиться на 10 кроків та змінить свій колір

якщо під час виконання буде натиснуто «пропуск», спрайт перемітиться на 10 кроків та змінить свій колір

якщо під час виконання буде натиснуто «пропуск», спрайт перемітиться на 25 кроків

Запитання 8

Вкажіть правильний опис продемонстрованих команд

варіанти відповідей

якщо під час виконання буде натиснуто пробіл, тоді спрайт промовить «Привіт» (повідомлення буде продемонстроване 2 секунди) та збільшиться в розмірі на 10 одиниць

якщо під час виконання буде натиснуто ліву клавішу миші, тоді спрайт промовить «Привіт» (повідомлення буде продемонстроване 10 секунд) та збільшиться в розмірі на 2 одиниці

якщо під час виконання буде натиснуто пробіл, тоді спрайт промовить «Привіт» (повідомлення буде продемонстроване 10 секунд) та збільшиться в розмірі на 2 одиниці

якщо під час виконання буде натиснуто ліву клавішу миші, тоді спрайт промовить «Привіт» (повідомлення буде продемонстроване 2 секунди) та збільшиться в розмірі на 10 одиниць

Запитання 9

Вкажіть правильний опис продемонстрованих команд

варіанти відповідей

якщо буде натиснуто стрілку праворуч спрайт переміститься на 10 кроків та змінить наступний крок. У разі дотику до спрайта «Кіт» промовить «Привіт! Я пес - Барбос!» впродовж 2 секунд

якщо буде натиснуто стрілку праворуч спрайт переміститься на 2 кроки та змінить наступний крок. У разі дотику до спрайта «Кіт» промовить «Привіт! Я пес - Барбос!» впродовж 10 секунд

якщо буде натиснуто стрілку ліворуч спрайт переміститься на 2 кроки та змінить наступний крок. У разі дотику до спрайта «Кіт» промовить «Привіт! Я пес - Барбос!» впродовж 10 секунд

якщо буде натиснуто стрілку ліворуч спрайт переміститься на 10 кроків та змінить наступний крок. У разі дотику до спрайта «Кіт» промовить «Привіт! Я пес - Барбос!» впродовж 2 секунд

Запитання 10

Проаналізувавши алгоритм визначте, що станеться зі спрайтом в кінцевому результаті й введіть номер відповіді

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 11

Проаналізувавши алгоритм визначте, що станеться зі спрайтом в кінцевому результаті й введіть номер відповіді

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 12

Проаналізувавши алгоритм визначте, що станеться зі спрайтом в кінцевому результаті й введіть номер відповіді

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 13

Проаналізувавши алгоритм визначте, що станеться зі спрайтом в кінцевому результаті й введіть номер відповіді

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 14

Проаналізувавши алгоритм визначте, що станеться зі спрайтом в кінцевому результаті й введіть номер відповіді

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 15

Проаналізувавши алгоритм визначте, що станеться зі спрайтом в кінцевому результаті й введіть номер відповіді

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 16

Підзадача або блок в програмуванні (англ. block) - це

варіанти відповідей

складова частина програми, яка являє собою сукупність інструкцій, які утворюють сферу дії об’єктів

набір інструкцій у вигляді слів, цифр, кодів, схем, символів чи у будь-якому іншому вигляді, виражених у формі, придатній для зчитування (комп'ютером), які приводять його у дію для досягнення певної мети або результату

складова частина програми, яка являє собою сукупність інструкцій, які утворюють сферу дії об’єктів

набір інструкцій у вигляді слів, цифр, кодів, схем, символів чи у будь-якому іншому вигляді, виражених у формі, придатній для зчитування (комп'ютером), які приводять його у дію для досягнення певної мети або результату

це послідовність точно визначених дій, що однозначно призводять до вирішення поставленого завдання

обмежений набір дій, що вміє виконувати даний виконавець

Запитання 17

Для чого використовують підзадачі?

варіанти відповідей

спрощення створення складного проекту

розділення завдань (під проектів) між окремими учасниками команди

ускладнення створення простого проекту

об’єднання під проектів для роботи одному учаснику проекту

Запитання 18

Який вид опису підзадач продемонстровано на схемі?

варіанти відповідей

лінійний

розгалужений

циклічний

Запитання 19

Який вид опису підзадач продемонстровано на схемі? 

варіанти відповідей

розгалужений

лінійний

циклічний

Запитання 20

Який вид опису підзадач продемонстровано на схемі? 

варіанти відповідей

лінійний

розгалужений

циклічний

Запитання 21

Алгоритм - це...


варіанти відповідей

Скінченна послідовність указівок на виконання дій, спрямованих на розв’язування задачі. 

Нескінченна послідовність указівок на виконання дій, спрямованих на розв’язування задачі.

Скінченна важка послідовність посилань на виконання дій, результат яких невідомий.

Запитання 22

Алгоритми подаються такими способами:

варіанти відповідей

словесним

послідовністю сигналів

графічним

Запитання 23

Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 24

Яку фігуру намалює котик, виконавши цей алгоритм

варіанти відповідей

трикутник

прямокутник

квадрат

коло

Запитання 25

Яку фігуру намалює котик, виконавши цей алгоритм

варіанти відповідей

трикутник

прямокутник

квадрат

коло

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест