6 клас. Алгоритми та програми

Додано: 26 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 15082 рази
12 запитань
Запитання 1

Повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії - це

варіанти відповідей

  команда

  алгоритм

  план дій

виконавець

Запитання 2

Хто може бути виконавцем команд (обери декілька правильних відповідей):

варіанти відповідей

  веселка

  стілець

тварина

людина

комп'ютер

машина

  камінь

Запитання 3

Виберіть із перелічених речень ті, які є командами 

варіанти відповідей

  Переходь вулицю

  Ввімкни комп'ютер

Закрий вікно

  Дме вітер

  Прийшла весна

Зупинись

  Перемістити об'єкт

  Як розв'язувати задачу

Запитання 4

У якій групі команд знаходиться кнопка "очистити"

варіанти відповідей

  олівець

  керувати

  рух

вигляд

Запитання 5

Назвіть способи подання алгоритмів (обери декілька правильних відповідей):

варіанти відповідей

звуковий

графічний

словесний

  книжковий

малюнковий

Запитання 6

До якої групи об'єктів у програмі Scratch відноситься команда "переміститися на 10 кроків"

варіанти відповідей

  рух

олівець

вигляд

керувати

Запитання 7

До якої групи об'єктів у програмі Scratch відноситься команда "чекати 1 секунду"

варіанти відповідей

рух

олівець

вигляд

керувати

Запитання 8

Алгоритм опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп’ютером – це

варіанти відповідей

комп'ютерна програма

середовище виконання алгоритму

команда

файл

папка

Запитання 9

Як називають виконавця алгоритму в середовищі Скретч?

варіанти відповідей

кока-кола

пепсі

лимонад

спрайт

фанта

Запитання 10

Файл, створений у середовищі Скретч, називають

варіанти відповідей

програмою

алгоритмом

проектом

контейнером

сценою

Запитання 11

Який алгоритм називається циклічним?

варіанти відповідей

алгоритм, що складається з однозначної послідовності дій 

 алгоритм вибору команд

 алгоритм, що містить умову

 алгоритм, що містить повторення певних дій

Запитання 12

Завдяки чому ми можемо малювати в Scratch?



варіанти відповідей

блоку «перемістити вказівник миші»

 блоку «опустити олівець»


блоку «змінити колір олівця»

блоку «коли натиснуто»

 блоку «підняти олівець»

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест