6 клас. Інформатика. Події

Додано: 25 січня 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 172 рази
7 запитань
Запитання 1

Спрайти мають такі властивості

варіанти відповідей

ім'я, костюм, розмір, напрямок руху.

дії, які можуть виконувати об'єкти.

код, образи, звуки.

Запитання 2

Познач у списку цифру, якою позначено поле, в якому можна змінити ім'я поточного спрайта.

варіанти відповідей

4

7

1

Запитання 3

Вибери правильне завершення висловлювання. 

 

Подія — це  

варіанти відповідей

 натискання на задану клавішу,

результат виконання об'єктом команд.

текст програми.

клацання по виконавцю або по сцені,

надходження повідомлення від іншого виконавця

Запитання 4

Вибери зі списку описи подій, що можуть відбутися зі спрайтами під час виконання проекту Scratch .  

варіанти відповідей

Натискання на клавішу «Стрілка вгору»

Зменшення розміру виконавця

Досягнення таймером певного значення

Зміна костюму виконавця

Запитання 5

Знайди в списку команди, які призначені для відстеження моменту настання події в середовищі Scratch.

 

варіанти відповідей
Запитання 6

Проаналізуй значення властивостей спрайта у вікні Інформація.

Вибери в списку ім'я поточного спрайту.

варіанти відповідей

Beetle

Спрайт1

Рудий кіт

Запитання 7

Визнач, які дії виконує спрайт за даною програмою, якщо відбулася подія:

 

Натиснуто Зелений прапорець.

варіанти відповідей

Виконавець рухається вправо, поки не торкнеться спрайта Soccer Bal, після чого видає повідомлення1.

Виконавець переміщається на 10 кроків у горизонтальному напрямку.

Виконавець чекає на повідомлення.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест