6 клас (НУШ). Підсумковий тест з теми "Алгоритми та програми"

Додано: 23 травня
Предмет: Інформатика, 6 клас
17 запитань
Запитання 1

Яким буде рузультат виконання даної програми, якщо мишку натиснуто?

варіанти відповідей

Переміститься вперед на 2 кроки

Переміститься вперед на 3 кроки

Переміститься вперед на 8 кроків

Переміститься вперед на 9 кроків

Запитання 2

Цикли бувають:

варіанти відповідей

З лічильником

З передумовою

Повні

Неповні

Запитання 3

Вкладений цикл - це...

варіанти відповідей

цикл, який міститься в тілі іншого циклу

цикл, який має розгалуження

цикл, який має повторення

Запитання 4

Якщо кількість повторень заздалегідь невідома, то вибирають...

варіанти відповідей

цикл з лічильником

цикл з передумовою

команду розгалуження

безумовний цикл

Запитання 5

Алгоритм посадки 12 дерев - це цикл...

варіанти відповідей

з лічильником

з передумовою

з розгалуженням

лінійний

Запитання 6

Розгалуження бувають:

варіанти відповідей

зовнішні

внутрішні

повні

неповні

Запитання 7

Яку з команд слід використовувати для створення циклу з умовою натискання певної клавіші?

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 8

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми? (Для збільшення наведіть вказівником миші на зображення й натисніть праву клавішу, далі - можна відкрити у новій вкладці).

варіанти відповідей

20

200

30

10

Запитання 9

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч.

варіанти відповідей

повторити 10 разів

завжди

якщо то

Запитання 10

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з не визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч.

варіанти відповідей

повторити 10 разів

завжди

якщо то

Запитання 11

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Переміщення на 10 кроків

Переміщення на 20 кроків

Переміщення на 5 кроків

Переміщення на 30 кроків

Запитання 12

Завдяки якій команди виконавець можемо малювати в Scratch?

варіанти відповідей

змінити колір олівця

підняти олівець

опустити олівець

коли натиснуто

перемістити вказівник миші

Запитання 13

Обери блок, яким у середовищі скретч позначається цикл у розгалуженні.

варіанти відповідей
Запитання 14

Вкажи на команду реалізації повного розгалуження у Скретч.

варіанти відповідей
Запитання 15

Обери неповне розгалуження.

варіанти відповідей
Запитання 16

Система команд виконавця це..

варіанти відповідей

 блок-схема

команди, які можуть виконуватися більше ніж один раз

конкретні завдання спрямовані на досягнення мети проєкту

команди, які може виконати цей виконавець

Запитання 17

Яке зображення відповідає алгоритму з повторенням (циклом)?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест