6 клас. Практична робота 6. Розв’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події.

Додано: 5 березня 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 392 рази
12 запитань
Запитання 1

У командах циклу чи розгалуження, які передбачають запис умов, використовують блоки з групи Датчики, зовнішній вигляд яких має …

варіанти відповідей

форму овала

шестигранну форму

форму квадрата

форму кола

Запитання 2

При виконанні якої умові об’єкт переміститься на 10 кроків?

варіанти відповідей

На клавіатурі натиснуто клавішу пропуск та стрілку праворуч одночасно

На клавіатурі натиснуто клавішу пропуск або стрілку праворуч

Не потрібно татискати жодної клавіші на клавіатурі

Доторкнутися вказівником миші до об'єкта

Запитання 3

У середовищі Скретч можна створювати програми з умовами, у яких можна порівнювати значення властивостей системи об’єкта. Для цього використовують датчики, які мають …


варіанти відповідей

форму квадрата

форму овала

шестигранну форму

форму кола

Запитання 4

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

З’явиться запит «Котра година?»

З’явиться запит «Який день тижня сьогодні?»

Нічого не відбудеться

Об’єкт перемістить на 10 кроків

Запитання 5

Якій з команд відповідає дане значення «Значення властивості зліва менше від значення властивості справа»?

варіанти відповідей
Запитання 6

При виконанні якої умови об’єкт переміститься на 10 кроків?

варіанти відповідей

Потрібно доторкнутися вказівником миші до об'єкта

На клавіатурі натиснуто клавішу пропуск або стрілку вниз

На клавіатурі не потрібно натискати жодної клавіші

На клавіатурі натиснуто клавішу пропуск та стрілку вниз одночасно

Запитання 7

Якій з команд відповідає дане значення «Значення властивості зліва більше від значення властивості справа»?

варіанти відповідей
Запитання 8

Якій з команд відповідає дане значення «Значення властивості зліва збігається із значенням властивості справа»?

варіанти відповідей
Запитання 9

Яка подія запустить виконання даної програми?

варіанти відповідей

Натиснуто певну клавішу на клавіатурі

Натиснуто певний спрайт на сцені

Об’єкт отримає певне повідомлення

Натиснуто клавішу стрілка вліво на клавіатурі

Запитання 10

Яку команду слід використати для того щоб встановити таймер?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 11

Яку команду слід використати для того щоб визначити день тижня?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 12

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

З’явиться запит «Котра година?»

Нічого не відбудеться

З’явиться запит «Який день тижня сьогодні?»

Об’єкт перемістить на 10 кроків

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест