6 клас. Програмне опрацювання події

Додано: 1 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 10 разів
10 запитань
Запитання 1

Яку з подій потрібно використати для того, щоб запуск команд відбувався при зміні тла на сцені?


варіанти відповідей

4

5

3

2

1

Запитання 2

Яку з команд потрібно використати для призупинення проекту на деякий час?

варіанти відповідей

4

3

2

1

Запитання 3

На який час затримається переміщення об’єкта на сцені?

варіанти відповідей

 На 100 секунд

На 10 хвилин

На 1 секунду

 На 10 секунд

Запитання 4

Що буде результатом виконання даної команди?

варіанти відповідей

На екрані з’явиться текст «Привіт?» та поле для введення даних

Затримка виконання команди на 1 секунду

На екрані з’явиться текст «Привіт?»

Переміщення об’єкта на 10 кроків

Запитання 5

Яку команду слід використати для того, щоб встановити таймер?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 6

Якій з команд відповідає дане значення «Значення властивості зліва збігається із значенням властивості справа»?

варіанти відповідей

2

3

1

Запитання 7

Яку команду слід використати для того, щоб визначити день тижня?

варіанти відповідей

4

1

2

3

Запитання 8

При якій умові об’єкт переміститься на 10 кроків?

варіанти відповідей

Не потрібно татискати жодної клавіші на клавіатурі

На клавіатурі натиснуто клавішу пропуск та стрілку праворуч одночасно

На клавіатурі натиснуто клавішу пропуск або стрілку праворуч

Доторкнутися вказівником миші до об'єкта

Запитання 9

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Нічого не відбудеться

Об’єкт перемістить на 10 кроків

З’явиться запит «Котра година?»

З’явиться запит «Який день тижня сьогодні?»

Запитання 10

Яку з подій потрібно використати для того, щоб запуск команд відбувався при натисненні «прапорця»?

варіанти відповідей

3

4

5

2

1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест