6 клас. Scratch

Додано: 13 травня
Предмет: Інформатика, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

Вкажіть до якого блоку відноситься команда зображена на малюнку?

варіанти відповідей

Події

Вигляд

Керування

Рух

Запитання 2

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд - ...

варіанти відповідей

Повторення

Слідування

Розгалуження

Запитання 3

Що буде результатом виконання даного циклу?

варіанти відповідей

Переміщення на 8 кроків

Переміщення на 5 кроків

Переміщення на 3 кроки

Переміщення на 9 кроків

Запитання 4

На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

200

100

50

150

Запитання 5

Оберіть команду для створення циклів з умовою в середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 6

Яким буде рузультат виконання даної програми якщо мишку натиснуто?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 6 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 8 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 16 кроків

Запитання 7

Виконавець у Scratch має назву:


варіанти відповідей

Спрайт

Сцена

Скрипт

Кіт Вася

Запитання 8

Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?

варіанти відповідей

2

3

4

1

Запитання 9

Що роблять оператори обчислення?

варіанти відповідей

Дозволяють виконувати арифметичні обчислення

Дозволяють задавати питання

Дозволяють працювати з спрайтами

Дозволяють перевіряти умови

Запитання 10

Скільки разів виконуватиметься даний цикл?

варіанти відповідей

Допоки спрайт не дійде до межі

Нескінченно, бо відсутній блок "зупинити"

0 разів

10 разів

Запитання 11

Коли виконається блок "поворот на 90 градусів"?

варіанти відповідей

Коли спрайт торкнеться межі

Коли спрайт пройде 10 кроків

Блок ніколи не виконається

Коли спрайт пройде 100 кроків

Запитання 12

Оберіть повне розгалуження.

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест