(6 клас) Величини. Команда присвоювання. Лінійні алгоритми та проєкти з величинами в Scratch

Додано: 14 березня
Предмет: Інформатика, 6 клас
10 запитань
Запитання 1

Величина, значення якої може змінюватися, називається:

варіанти відповідей

змінною

сталою

константою

виразом

командою

Запитання 2

Величина, значення якої не змінюється, називається

варіанти відповідей

сталою

константою

змінною

командою

виразом

Запитання 3

Серед наведених величин познач постійні величини

варіанти відповідей

Температура кипіння води

Швидкість автомобіля

Число π

Вартість комунальних послуг вашої родини за місяць

Запитання 4

Серед наведених величин познач постійні величини

варіанти відповідей

Маса Землі

Площа прямокутника

Кількість учнів/учениць у класі

Кількість дітей у родині

Запитання 5

Укажіть значення змінної c після виконання алгоритму.

варіанти відповідей

10

5

12

7

Запитання 6

Укажіть значення змінної c після виконання алгоритму.

варіанти відповідей

-30

30

1

11

-11

Запитання 7

Укажіть значення змінної s після виконання алгоритму.

варіанти відповідей

10

20

30

40

Запитання 8

Величина, яка може набувати певних значень - це...

варіанти відповідей

повідомлення

датчик

змінна

Запитання 9

На скільки кроків переміститься спрайт після виконання алгоритму?

варіанти відповідей

11

32

21

10

Запитання 10

Укажіть значення змінної b після виконання алгоритму.

варіанти відповідей

24

4

14

34

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест