6кл. Підсумкова контрольна робота за IIсеместр

Додано: 22 травня 2020
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 447 разів
31 запитання
Запитання 1

1.Наука, яка вивчає гриби, називається...


 

варіанти відповідей

А) Ботаніка

 Б) Мікологія

 В) Мікробіологія

 Г) Зоологія

Запитання 2

2.Установіть відповідність між назвою організму та способом його живлення

1 оленячий мох

2 мукор

3 сливовий трутовик

4 гриб опеньок


А паразитує на плодових деревах

Б симбіотичне співжиття гриба і водорості

В руйнує дерев’яні конструкції будівель

Г псує харчові продукти

Д симбіотичне співжиття гриба й дерева :


 

варіанти відповідей

А)  2 Г

Б) 3 В

В)  1 Б

Г)  3 А

Д) 1 Д

Е) 4 Д

Запитання 3

3. Оберіть групу організмів, до якої належать усі гриби:


варіанти відповідей

А) гетеротрофи

Б) сапротрофи

 В) автотрофи

Г) паразити

Запитання 4

4. Вкажіть, чому гриби не здатні до фотосинтезу:


варіанти відповідей

А) вони живуть в грунті

Б) не мають хлоропластів

В) паразитують на інших живих організмах

Г) мають невеликі розміри

Запитання 5

5. Міцелій - це....


варіанти відповідей

 А) вегетативне тіло гриба

 Б) твірна тканина гриба

 В) плодове тіло гриба

 Г) відсутня правильна відповідь

Запитання 6

6. До нижчих грибів відносяться:


варіанти відповідей

А) пеніцил;

Б) мукор;

В) трутовик;

Г) фітофтора;

Д) сироїжки

Запитання 7

7. Зазначте ознаки, які відрізняють гриби від рослин:

варіанти відповідей

А) наявність клітинної оболонки

Б) уміст у клітинній оболонці хітину

В) здатність розмножуватися за допомогою спор

Г) наявність мітохондрій

Запитання 8

8.  Плодові тіла утворюються на поверхні міцелію:


 

варіанти відповідей

А) сажкових грибів;

Б)  шапинкових грибів;

В) іржастих грибів;

Запитання 9

9. Назвіть вид гриба, з якого отримують антибіотик:

варіанти відповідей

 А) дріжджі

Б)  пеніцил

В) фітофтора

Г) мухомор

Запитання 10

10. Гриби, які не утворюють міцелію:


 

варіанти відповідей

А) цвілеві;

 Б) пластинчасті;

В) дріжджові;

Г) трубчасті

Запитання 11

11. За будовою шляпинок виділяють гриби:


 

варіанти відповідей

А)  трубчасті;

Б) нитчасті;

 В) губчасті;

 Г) пластинчасті

Запитання 12

12. Оберіть всі гриби - паразити:


 

варіанти відповідей

А) трутовик

Б)  іржасті

 В) мухомор

Г) бліда поганка

Д) ріжки

 Е) пеніцил

Є) фітофтора

Запитання 13

13. До пластинчастих шапинкових грибів відносяться:


варіанти відповідей

 А) сироїжка

Б) білий гриб

В)  маслюк

Г) підберезник

Д) мухомор

Запитання 14

14. До трубчастих шапкових грибів відносяться:


варіанти відповідей

А)  маслюк

Б)  печериця

В) опеньок

Г)  мухомор

Д) білий гриб

Запитання 15

15. До отруйних шапинкових грибів відносяться:


варіанти відповідей

А) сироїжка;

Б)  мухомор;

В) маслюк;

Г)  білий гриб (боровик);

Д)  бліда поганка;

Е) опеньок сірчано-жовтий

Запитання 16

16. Яка позитивна роль цвілевих грибів у житті людини?


 

варіанти відповідей

А)  використовують для виготовлення деяких сирів 

Б)  тілька негативна:вони викликають хвороби

В) використовують у хлібопекарській та виноробній галузі 

Г) використовують у медичній промисловості 

Запитання 17

17. Яка роль грибів у природі?


 

варіанти відповідей

 А) поліпшують родючість грунту 

 Б) вступають у симбіоз з іншими організмами,сприяючи їх розвитку

В) насичують повітря киснем

 Г) слугують їжею для багатьох видів тварин

Запитання 18

18. За участі якого чинника переважно відбувається запилення в голонасінних?


варіанти відповідей

 А) вода

 Б) вітер

 В) комахи

 Г) птахи

Запитання 19

19. Чинник, без наявності якого неможливе запліднення спорових рослин:


варіанти відповідей

А) світло

 Б) вода

В) вітер

Г) комахи

Запитання 20

20. Як називається речовина, яка виділяється із пораненого стовбура хвойних рослин: 

  

 

варіанти відповідей

 А) слиз   

Б) живиця  

В) сік

Г) агар-агар

Запитання 21

21. До листопадних хвойних рослин належить:


варіанти відповідей

 А) сосна

 Б) ялина

 В) модрина

 Г) ялівець

Запитання 22

22. За якою ознакою точно можна встановити приналежність рослини до однодольних чи дводольних?


 

варіанти відповідей

 А) тип кореневої системи

Б) тип жилкування листків

 В) кількість сім'ядоль у зародку

 Г) забарвлення квітки

Запитання 23

23. Виберіть ознаки покритонасінних рослин:


варіанти відповідей

 А) наявність квітки

Б) для запліднення необхідна вода

 В) у життєвому циклі переважає статеве покоління

Г) насінина покрита оплоднем

Д) подвійне запліднення

Запитання 24

24. Подвійне запліднення характерне для:

   

варіанти відповідей

 А) покритонасінних рослин

 Б) папоротей

 В) голонасінних

 Г) мохоподібних.

Запитання 25

25. До вищих рослин належать (вибрати правильні варіанти):  


 

варіанти відповідей

 А) плауни, голонасінні, водорості

 Б) водорості, мохи, покритонасінні

 В) хвощі , мохи, покритонасінні

Г) водорості, голонасінні, покритонасінні

Д) папороті, голонасінні , покритонасінні

Запитання 26

26. Статеве покоління у папоротеподібних – де утворюються чоловічі та жіночі клітини називається:  

 

  

 

варіанти відповідей

 А) заросток

Б) спорофіт  

 В) спорогон  

 Г) гаметофіт

Запитання 27

27. До зернових культур відносять:

варіанти відповідей

А) Рис

Б)  Помідор

В)  Картопля

Г) Пшениця

Д) Полуниця

Е) Кукурудза

Є) Жито

Запитання 28

28. Цибулина та бульба - це видозміни...

варіанти відповідей

 А) кореня

Б) кореневища

В) підземного пагона

Г) підземної бруньки

Запитання 29

29. До соковитих плодів належать....


варіанти відповідей

А)  біб

Б) кістянка

В)  ягода

Г)  гарбузина

Д)  коробочка

Е) стрючок

Запитання 30

30. Дайте визначення лишайникам:


варіанти відповідей

 А) те ж саме, що й мохи

Б) захворювання шкіри, викликані паразитичними грибами

В) група організмів, що складається з гриба і водорості

 Г) взаємовигідне співжиття гриба з коренем рослин

 Д) взаємовигідне співжиття бактерій з коренем рослин

Запитання 31

31. Вкажіть роль гриба у лишайнику: 


варіанти відповідей

А) забезпечує утворення органічних речовин

 Б) забезпечує надходження води з неорганічними речовинами

В) бере участь у розмноженні

 Г) виводить надлишок води

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест