Культура усної та писемної форм літературної мови, володіння іноземними мовами, сучасними інформаційними технологіями, ефективними методами і прийомами міжособистісного спілкування це:
Досконале, творче виконання педагогами своїх професійних функцій на рівні мистецтва, в результаті чого створюються оптимальні соціально-психологічні умови для становлення особистості вихованця, забезпечення його інтелектуального та морально-духовного розвитку це:
Знання глобальних процесів розвитку цивілізації та функціонування сучасного суспільства, а також основ соціології, економіки, менеджменту і права це:
Сукупність раціональних засобів, умінь та особливостей поведінки педагога, спрямованих на ефективну реалізацію обраних ним методів і прийомів навчально-виховної роботи з окремим індивідом чи колективом відповідно до поставленої мети навчання та виховання з урахуванням конкретних об'єктивних і суб'єктивних умов це:
Стиль педагогічного спілкування, який передбачає захопленість спільною справою - педагог виконує роль наставника, старшого товариша, учасника спільної навчальної діяльності це:
Педагогічна майстерність – це:
Фундамент професійного зростання викладача як спеціаліста – це:
Спілкування, яке базується на глибокій зацікавленості до студента, визнанні самостійності його особистості, притаманне рівню спілкування:
Педагогічне грамотне спілкування в складних педагогічних ситуаціях, вміння знайти педагогічно доцільний і ефективний спосіб впливу; почуття міри – це:
Педагогічне грамотне спілкування в складних педагогічних ситуаціях, вміння знайти педагогічно доцільний і ефективний спосіб впливу; почуття міри – це:
Існують різні рівні педагогічного спілкування. Визначте зайвий з них:
Комплексним показником, який характеризує якість виконання науково-педагогічним працівником його функцій є:
Почуття міри у застосуванні засобів педагогічного впливу на студентів це:
Професійні деформації, що характеризуються змінами, які є подібними у всіх осіб, котрі займаються педагогічною діяльністю це:
Професійні деформації, що викликаються у результаті поєднання індивідуальних особливостей викладача з відповідними структурами функцій педагогічної діяльності в поведінкові комплекси це:
Професійні деформації, що обумовлені специфікою навчальної дисципліни, яку він викладає це:
Складний соціально-педагогічний феномен, який слід розглядати як інтегровану єдність певних структурних компонентів особистості, що гармонійно поєднуються між собою: наукового світогляду і наукових знань, ерудиції, духовного багатства, особливих особистісних якостей, культури педагогічного мислення, психолого-педагогічної і методичної підготовки, досконалого володіння педагогічною технікою, позитивного педагогічного іміджу, зовнішньої естетичної привабливості це:
Професійні деформації, що визначаються змінами, які відбуваються з підструктурами особистості і зовнішньо не зв’язані з процесом педагогічної діяльності, коли паралельно становленню професійно важливих для викладача рис відбувається розвиток якостей, які на перший погляд не мають відношення до педагогічної професії це:
Педагогічні здібності (за П.М. Щербанем), що становлять основу вмінь дохідливо, цікаво, чітко і зрозуміло викладати студентам матеріал, здійснювати мотивацію навчально-пізнавальної діяльності це:
Педагогічні здібності (за П.М. Щербанем),що полягають в умінні організувати студентів, захопити їх різними видами навчально-пізнавальної діяльності, створити студентський колектив і зробити його інструментом, за допомогою якого формується відповідна структура особистості; здатність викладача до власної самоорганізації це:
Педагогічні здібності (за П.М. Щербанем),що дозволяють встановлювати педагогічно доцільні стосунки зі студентами і колегами, впливати на студентський колектив, створювати сприятливий психологічний мікроклімат це:
Педагогічні здібності (за П.М. Щербанем),що дозволяють проникати у внутрішній світ особистості, «розуміти рух дитячого серця» (В. Сухомлинський), ураховувати особливості індивідуальності у взаємодії з нею це:
Педагогічні здібності (за П.М. Щербанем), що становлять основу для оволодіння інформацією, знаннями з відповідної галузі науки, що допомагають викладачеві вільно орієнтуватися у навчальному матеріалі це:
Педагогічні здібності (за П.М. Щербанем),що полягають в умінні за допомогою слова, емоційно-вольового впливу домагатися потрібних результатів виховання це:
Педагогічні здібності (за П.М. Щербанем),що полягають у здатності до пізнання і об’єктивної оцінки явищ і процесів: їх рівень залежить від рівня дослідницької культури викладача, його методологічних знань і дослідницьких умінь це:
Педагогічна майстерність – це:
Гуманістична спрямованість діяльності викладача:
Професійна компетентність викладача-початківця:
Самовиховання викладача – це:
Психологічна стійкість у професійній діяльності:
Якості, які дають змогу викладачу здійснювати свою професійну діяльність:
З наведеного переліку виберіть компоненти педагогічної майстерності:
Головними критеріями передового педагогічного досвіду є:
Який компонент педагогічної майстерності визначається мотивами, потребами, ідеалами, схильностями, ціннісними орієнтаціями:
Основною умовою цілеспрямованого впливу на особистість студенти є:
Педагогічний досвід – це:
Педагогічний такт передбачає наявність у педагога таких рис:
Методи вивчення передового досвіду:
Стилі педагогічного спілкування:
Педагогічні умови, які сприяють ефективності спілкування:
Який компонент педагогічної майстерності забезпечує швидкість оволодіння майстерністю:
Швидкість, з якою педагог вимовляє слова, речення, весь текст у цілому це:
Моторику всього тіла: позу, ходу, нахили, поставу відображає:
Дихання, голос, дикція і темпоритм – це:
Яка з названих функцій не є функцією педагогічного спілкування:
Правильність, виразність, ясність, точність, стислість, доцільність - це:
Зіткнення протилежно спрямованих, несумісних одна з одною тенденцій у свідомості окремого індивіда, у міжособистісних відносинах або взаємодіях індивідів чи груп людей, пов’язане з гострими негативними емоційними переживаннями – це:
Якому поняттю відповідає визначення: «Комплекс властивостей особистості, який забезпечує високий рівень самоорганізації професійної педагогічної діяльності на рефлексивній основі»:
Діагностування, цілепокладання, планування, виконання, контроль і корекція - це етапи:
Зміст обов’язкових професійних знань для кожного викладача складають:
Створення викладачем потрібних або бажаних станів, тобто таких, які забезпечують ефективність його дій називають:
Виражальні рухи м’язів обличчя – це:
Визначте стратегії педагогічної взаємодії у конфліктах та конфліктних ситуаціях:
Предметом ... є організація навчальної діяльності студентів, спрямована на засвоєння ними предметного соціокультурного досвіду як основи у умов їх розвитку
Наукові знання, за допомогою і на основі яких формується тезаурус знань студентів є:
Способами передання соціально-культурного досвіду в педагогічній діяльності є:
... полягає в стійкій мотивації на формування особистості студентів засобами предмета, що викладається, на переструктурування предмета в розрахунку на формування вихідної потреби студентів у знаннях, носієм якого є викладач
Основним мотивом істинно педагогічної спрямованості є:
Зростаюча продуктивність діяльності людей залежно від присутності інших людей це:
Гальмування продуктивності діяльності через присутність інших людей це:
Уміння без дратування і вираженої ворожості ставитися до думок, поглядів, звичок інших людей це:
Здатність протистояти різного роду негативним емоціогенним ситуаціям професійно-педагогічної діяльності, зберігаючи при цьому психологічну адаптацію це:
Комплекс відчуття впевненості в собі, у власних силах – це:
Обумовлена типологічними особливостями, стійка система способів, що складається в людини, яка прагне до якнайкращого здійснення даної діяльності – це:
Педагогічна діяльність, відображаючи свою специфіку, підрозділяється на ... види (-ів):
Комплекс здатностей і вмінь людини сприймати емоційні прояви – як власні, так і інших людей, розуміти їх значення, змісті ефективного оперувати цією інформацією згідно із завданнями суб’єкта та наявною ситуацією – це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома