7

Додано: 30 листопада
Предмет: Українська література, 10 клас
66 запитань
Запитання 1

Культура усної та писемної форм літературної мови, володіння іноземними мовами, сучасними інформаційними технологіями, ефективними методами і прийомами міжособистісного спілкування це:

варіанти відповідей

комунікативність компетентність

педагогічна компетентність

дидактична компетентність

професійна компетентність

Запитання 2

Досконале, творче виконання педагогами своїх професійних функцій на рівні мистецтва, в результаті чого створюються оптимальні соціально-психологічні умови для становлення особистості вихованця, забезпечення його інтелектуального та морально-духовного розвитку це:

варіанти відповідей

професійна компетентність

педагогічна компетентність

педагогічна майстерність

дидактична компетентність

Запитання 3

Знання глобальних процесів розвитку цивілізації та функціонування сучасного суспільства, а також основ соціології, економіки, менеджменту і права це:

варіанти відповідей

соціально-економічна компетентність

дослідницька компетентність

професійна компетентність

комунікативна компетентність

Запитання 4

Сукупність раціональних засобів, умінь та особливостей поведінки педагога, спрямованих на ефективну реалізацію обраних ним методів і прийомів навчально-виховної роботи з окремим індивідом чи колективом відповідно до поставленої мети навчання та виховання з урахуванням конкретних об'єктивних і суб'єктивних умов це:

варіанти відповідей

педагогічна майстерність

педагогічна техніка

психолого-педагогічні уміння

педагогічні уміння

Запитання 5

Стиль педагогічного спілкування, який передбачає захопленість спільною справою - педагог виконує роль наставника, старшого товариша, учасника спільної навчальної діяльності це:

варіанти відповідей

спілкування-загравання

спілкування-дистанція

спілкування на основі дружнього ставлення

спілкування на основі високих професійних настанов педагога

Запитання 6

Педагогічна майстерність – це:

варіанти відповідей

поєднання науки та мистецтва

інтелектуальні уміння, необхідні для мисленнєвого моделювання наукового пошуку

комплекс якостей особистості, що забезпечує високий рівень самоорганізації професійної діяльності педагога

вміння комуні кувати у процесі навчання

Запитання 7

Фундамент професійного зростання викладача як спеціаліста – це:

варіанти відповідей

базові теоретичні знання

самоосвіта

педагогічний такт

організаторські здібності

Запитання 8

Спілкування, яке базується на глибокій зацікавленості до студента, визнанні самостійності його особистості, притаманне рівню спілкування:

варіанти відповідей

стандартизованому

особистісному

примітивному

маніпулятивному

Запитання 9

Педагогічне грамотне спілкування в складних педагогічних ситуаціях, вміння знайти педагогічно доцільний і ефективний спосіб впливу; почуття міри – це:

Запитання 10

Педагогічне грамотне спілкування в складних педагогічних ситуаціях, вміння знайти педагогічно доцільний і ефективний спосіб впливу; почуття міри – це:

варіанти відповідей

педагогічна тактика

педагогічне завдання

педагогічна культура

педагогічний такт

Запитання 11

Існують різні рівні педагогічного спілкування. Визначте зайвий з них:

варіанти відповідей

примітивний

особистий

етичний

діловий

Запитання 12

Комплексним показником, який характеризує якість виконання науково-педагогічним працівником його функцій є: 

варіанти відповідей

фаховість

професіоналізм

компетентність

рівень інтелекту

Запитання 13

Почуття міри у застосуванні засобів педагогічного впливу на студентів це:

варіанти відповідей

педагогічний такт

педагогічний педантизм

гуманізм

педагогічний стиль

Запитання 14

Професійні деформації, що характеризуються змінами, які є подібними у всіх осіб, котрі займаються педагогічною діяльністю це:

варіанти відповідей

специфічні деформації

типологічні деформації

загально-педагогічні деформації

індивідуальні деформації

Запитання 15

Професійні деформації, що викликаються у результаті поєднання індивідуальних особливостей викладача з відповідними структурами функцій педагогічної діяльності в поведінкові комплекси це:

варіанти відповідей

загально-педагогічні деформації

типологічні деформації

специфічні деформації

індивідуальні деформації

Запитання 16

Професійні деформації, що обумовлені специфікою навчальної дисципліни, яку він викладає це:

варіанти відповідей

загально-педагогічні деформації

специфічні деформації

індивідуальні деформації

типологічні деформації

Запитання 17

Складний соціально-педагогічний феномен, який слід розглядати як інтегровану єдність певних структурних компонентів особистості, що гармонійно поєднуються між собою: наукового світогляду і наукових знань, ерудиції, духовного багатства, особливих особистісних якостей, культури педагогічного мислення, психолого-педагогічної і методичної підготовки, досконалого володіння педагогічною технікою, позитивного педагогічного іміджу, зовнішньої естетичної привабливості це:

варіанти відповідей

професіоналізм

педагогічна майстерність

педагогічна компетентність

педагогічна культура

Запитання 18

Професійні деформації, що визначаються змінами, які відбуваються з підструктурами особистості і зовнішньо не зв’язані з процесом педагогічної діяльності, коли паралельно становленню професійно важливих для викладача рис відбувається розвиток якостей, які на перший погляд не мають відношення до педагогічної професії це:

варіанти відповідей

індивідуальні деформації

специфічні деформації

типологічні деформації

загально-педагогічні деформації

Запитання 19

Педагогічні здібності (за П.М. Щербанем), що становлять основу вмінь дохідливо, цікаво, чітко і зрозуміло викладати студентам матеріал, здійснювати мотивацію навчально-пізнавальної діяльності це:

варіанти відповідей

комунікативні

дидактичні

перцептивні

організаторські

Запитання 20

Педагогічні здібності (за П.М. Щербанем),що полягають в умінні організувати студентів, захопити їх різними видами навчально-пізнавальної діяльності, створити студентський колектив і зробити його інструментом, за допомогою якого формується відповідна структура особистості; здатність викладача до власної самоорганізації це:

варіанти відповідей

організаторські

комунікативні

дидактичні

науково-пізнавальні

Запитання 21

Педагогічні здібності (за П.М. Щербанем),що дозволяють встановлювати педагогічно доцільні стосунки зі студентами і колегами, впливати на студентський колектив, створювати сприятливий психологічний мікроклімат це:

варіанти відповідей

комунікативні

науково-пізнавальні

організаторські

дидактичні

Запитання 22

Педагогічні здібності (за П.М. Щербанем),що дозволяють проникати у внутрішній світ особистості, «розуміти рух дитячого серця» (В. Сухомлинський), ураховувати особливості індивідуальності у взаємодії з нею це:

варіанти відповідей

організаторські

комунікативні

дидактичні

перцептивні

Запитання 23

Педагогічні здібності (за П.М. Щербанем), що становлять основу для оволодіння інформацією, знаннями з відповідної галузі науки, що допомагають викладачеві вільно орієнтуватися у навчальному матеріалі це:

варіанти відповідей

науково-пізнавальні

комунікативні

організаторські

дидактичні

Запитання 24

Педагогічні здібності (за П.М. Щербанем),що полягають в умінні за допомогою слова, емоційно-вольового впливу домагатися потрібних результатів виховання це:

варіанти відповідей

сугестивні

гносеологічні-дослідницькі здібності

прогностичні

здатність до педагогічної імпровізації

Запитання 25

Педагогічні здібності (за П.М. Щербанем),що полягають у здатності до пізнання і об’єктивної оцінки явищ і процесів: їх рівень залежить від рівня дослідницької культури викладача, його методологічних знань і дослідницьких умінь це:

варіанти відповідей

здатність до педагогічної імпровізації

сугестивні

гносеологічні-дослідницькі здібності

прогностичні

Запитання 26

Педагогічна майстерність – це:

варіанти відповідей

творчий рівень професійно-педагогічної діяльності педагога

комплекс якостей особистості, що забезпечують високий рівень самоорганізації професійної діяльності на рефлексивній основі

самоорганізуюча система у структурі особистості, де системо утворюючим фактором виступає гуманістична спрямованість, яка дозволяє доцільно вибудувати педагогічний процес

високий рівень розвитку ділових якостей особистості

Запитання 27

Гуманістична спрямованість діяльності викладача:

варіанти відповідей

вияв професійної ідеології викладача

негативне ставлення до педагогічної діяльності

саморозвиток здобувача в діяльності

система роботи викладача в проведенні різних форм робити зі здобувачами

Запитання 28

Професійна компетентність викладача-початківця:

варіанти відповідей

вирішення конфліктних ситуацій

матеріальна технічна база навчального закладу

значення основ педагогіки і психології здобувачів

знання основ управління навчальним закладом

Запитання 29

Самовиховання викладача – це:

варіанти відповідей

організація позааудиторної діяльності здоб

немає правильної відповіді

формування людиною своєї особистості відповідно до свідомо поставленої мети увачів

участь у навчально-виховній діяльності

Запитання 30

Психологічна стійкість у професійній діяльності:

варіанти відповідей

негативні емоції

емоційні переживання

позитивне емоційне ставлення до себе, здобувачів освіти, праці

мінорний тон

Запитання 31

Якості, які дають змогу викладачу здійснювати свою професійну діяльність:

варіанти відповідей

альтруїзм

впевненість у собі, відсутність страху перед здобувачами освіти

авторитарність

егоїзм

Запитання 32

З наведеного переліку виберіть компоненти педагогічної майстерності:

варіанти відповідей

гуманістична спрямованість педагогічної діяльності

усі відповіді правильні

професійна компетентність

педагогічна техніка

Запитання 33

Головними критеріями передового педагогічного досвіду є:

варіанти відповідей

особистість автора досвіду

актуальність, перспективність, новизна, результативність

наявність матеріальних умов для поширення досвіду

оригінальність форм досвіду

Запитання 34

Який компонент педагогічної майстерності визначається мотивами, потребами, ідеалами, схильностями, ціннісними орієнтаціями:

варіанти відповідей

педагогічні здібності

педагогічні вміння

гуманістична спрямованість

педагогічні знання

Запитання 35

Основною умовою цілеспрямованого впливу на особистість студенти є:

варіанти відповідей

спеціальна організація провідного виду діяльності

правильне сприймання викладачам особистості здобувача

враховувати особистісні якості здобувача в організації діяльності

уміння враховувати основні потреби здобувачів

Запитання 36

Педагогічний досвід – це:

варіанти відповідей

накопичення професійних навичок

вид діяльності викладача-початківця

практична діяльність вчителя початкової школи і її результати

загальна ознака педагогічної діяльності

Запитання 37

Педагогічний такт передбачає наявність у педагога таких рис:

варіанти відповідей

витримка, самовладання і здатність навіть у гостро конфліктних ситуаціях приймати педагогічно доцільні рішення, уміння передбачати усі можливі наслідки своїх слів і вчинків

усі відповіді правильні

гуманне ставлення до здобувачів, уважність і спостережливість, уміння бачити моральний бік своїх та чужих дій, уміння керувати собою та стримувати негативні емоції

самокритичність і уміння виправити допущені помилки, творче мислення, сміливість у розв‘язанні моральних проблем

Запитання 38

Методи вивчення передового досвіду:

варіанти відповідей

дослідження з певних тем

спостереження за роботою викладача

перегляд фрагментів фільмів

перегляд методичної літератури

Запитання 39

Стилі педагогічного спілкування:

варіанти відповідей

особовий

педагогічний

психолого-педагогічний

демократичний

Запитання 40

Педагогічні умови, які сприяють ефективності спілкування:

варіанти відповідей

дидактичні прийоми

володіння психолого-педагогічними якостями та уміннями

організаторські вміння

методи навчання

Запитання 41

Який компонент педагогічної майстерності забезпечує швидкість оволодіння майстерністю:

варіанти відповідей

педагогічні здібності

педагогічні знання

педагогічні вміння

гуманістична спрямованість

Запитання 42

Швидкість, з якою педагог вимовляє слова, речення, весь текст у цілому це: 

варіанти відповідей

темп мовлення

ритм мовлення

інтонація

дикція

Запитання 43

Моторику всього тіла: позу, ходу, нахили, поставу відображає:

варіанти відповідей

міміка

праксеміка

пантоміміка

жестика

Запитання 44

Дихання, голос, дикція і темпоритм – це:

варіанти відповідей

складові міміки

комунікативні якості мовлення

складові техніки мовлення

немає правильної відповіді

Запитання 45

Яка з названих функцій не є функцією педагогічного спілкування:

варіанти відповідей

самоствердження

самореалізації

інформаційна

пізнавальна

Запитання 46

Правильність, виразність, ясність, точність, стислість, доцільність - це:

варіанти відповідей

складові техніки мовлення

складові міміки

комунікативні якості мовлення

немає правильної відповіді

Запитання 47

Зіткнення протилежно спрямованих, несумісних одна з одною тенденцій у свідомості окремого індивіда, у міжособистісних відносинах або взаємодіях індивідів чи груп людей, пов’язане з гострими негативними емоційними переживаннями – це:

варіанти відповідей

конфлікт діяльності

конфлікт

конфлікт поведінки

немає правильної відповіді

Запитання 48

Якому поняттю відповідає визначення: «Комплекс властивостей особистості, який забезпечує високий рівень самоорганізації професійної педагогічної діяльності на рефлексивній основі»:

варіанти відповідей

педагогічна техніка

педагогічна діяльність

педагогічна творчість

педагогічна майстерність

Запитання 49

Діагностування, цілепокладання, планування, виконання, контроль і корекція - це етапи:

варіанти відповідей

немає правильної відповіді

самовиховання

самоактуалізації

самовдосконалення

Запитання 50

Зміст обов’язкових професійних знань для кожного викладача складають:

варіанти відповідей

знання соціології, логіки

знання психологічних особливостей особистості

знання методики викладання предмету

знання предмету, педагогіки та психології

Запитання 51

Створення викладачем потрібних або бажаних станів, тобто таких, які забезпечують ефективність його дій називають:

варіанти відповідей

психологічним налаштуванням

саморегуляцією

емоційним налаштуванням

психологічною розрядкою

Запитання 52

Виражальні рухи м’язів обличчя – це:

варіанти відповідей

пантоміміка

жести

міміка

інтонація

Запитання 53

Визначте стратегії педагогічної взаємодії у конфліктах та конфліктних ситуаціях:

варіанти відповідей

усі відповіді правильні

стратегія пристосування

конфронтація(суперництво) у конфлікті

уникнення конфлікту

Запитання 54

Предметом ... є організація навчальної діяльності студентів, спрямована на засвоєння ними предметного соціокультурного досвіду як основи у умов їх розвитку

варіанти відповідей

професійного розвитку

виховання

навчання

педагогічної діяльності

Запитання 55

Наукові знання, за допомогою і на основі яких формується тезаурус знань студентів є:

варіанти відповідей

засобами виховання

самовихованням

предметом педагогічної діяльності

засобами педагогічної діяльності

Запитання 56

Способами передання соціально-культурного досвіду в педагогічній діяльності є:

варіанти відповідей

усі відповіді правильної

демонстрація

пояснення

тренінги

Запитання 57

... полягає в стійкій мотивації на формування особистості студентів засобами предмета, що викладається, на переструктурування предмета в розрахунку на формування вихідної потреби студентів у знаннях, носієм якого є викладач

варіанти відповідей

Педагогічна спрямованість

немає правильної відповіді

Компетентності викладача

Стратегія педагогічної діяльності

Запитання 58

Основним мотивом істинно педагогічної спрямованості є:

варіанти відповідей

процес виховання

процес перевиховання

усі відповіді правильні

інтерес до змісту педагогічної діяльності

Запитання 59

Зростаюча продуктивність діяльності людей залежно від присутності інших людей це:

варіанти відповідей

інгібіція

фасилітація

компроміс

асертивність

Запитання 60

Гальмування продуктивності діяльності через присутність інших людей це:

варіанти відповідей

фасилітація

компроміс

асертивність

інгібіція

Запитання 61

Уміння без дратування і вираженої ворожості ставитися до думок, поглядів, звичок інших людей це:

варіанти відповідей

педагогічна толерантність

фрустраційна толерантність

емоційність

асертивність

Запитання 62

Здатність протистояти різного роду негативним емоціогенним ситуаціям професійно-педагогічної діяльності, зберігаючи при цьому психологічну адаптацію це:

варіанти відповідей

асертивність

емоційність

фрустраційна толерантність

педагогічна толерантність

Запитання 63

Комплекс відчуття впевненості в собі, у власних силах – це:

варіанти відповідей

емоційність

фрустраційна толерантність

асертивність

педагогічна толерантність

Запитання 64

Обумовлена типологічними особливостями, стійка система способів, що складається в людини, яка прагне до якнайкращого здійснення даної діяльності – це:

варіанти відповідей

індивідуальний стиль діяльності

інтерес до психічного розвитку особистості

емоційність

педагогічна толерантність

Запитання 65

Педагогічна діяльність, відображаючи свою специфіку, підрозділяється на ... види (-ів):

варіанти відповідей

6

3

10

4

Запитання 66

Комплекс здатностей і вмінь людини сприймати емоційні прояви – як власні, так і інших людей, розуміти їх значення, змісті ефективного оперувати цією інформацією згідно із завданнями суб’єкта та наявною ситуацією – це:

варіанти відповідей

асертивність

емоційний інтелект

педагогічна толерантність

педагогічний стиль

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест