7 кл Контрольна робота ІІ семестр

Додано: 24 травня
Предмет: Інформатика, 7 клас
18 запитань
Запитання 1

Продовжити визначення. Величина, значення якої не змінюється під час виконання алгоритму, називається...

варіанти відповідей

змінною

рівневою

сталою величиною або константою

стабільною величиною

Запитання 2

Команду присвоювання в алгоритмах використовують для того, щоб ...

варіанти відповідей

надати величині (змінній або сталій) певного вигляду

надати величині (змінній або сталій) певного стану

надати величині (змінній або сталій) певного забарвлення

надати величині (змінній або сталій) певного значення

Запитання 3

Величина, значення якої може змінюватись під час виконання програми, називається ...

варіанти відповідей

константою

змінною

подією

невизначена

Запитання 4

Яку команду потрібно використати для присвоєння змінній S значення 7?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 5

Яку структуру зображено на малюнку?

варіанти відповідей

повне розгалуження

цикл з передумовою

цикл з лічильником

неповне розгалуження

Запитання 6

Що означає ця команда в середовищі Scratch

варіанти відповідей

Структура повного розгалуження

Структура неповного розгалуження

Структура прямого розгалуження

Запитання 7

Яку команду потрібно використати для зміни значення змінної?

варіанти відповідей

1

2

3

4

коли реальний об'єкт простий.

Запитання 8

Натискання на задану клавішу (наприклад, пропуск), клацання по виконавцю або по сцені, надходження повідомлення від іншого виконавця тощо ... - це

варіанти відповідей

стала величина

змінна величина

подія

таблиця

Запитання 9

Для додавання арифметичних операцій в проєктах Scratch використовується група ...

варіанти відповідей

Величини

Вигляд

Оператори

Керувати

Події

Запитання 10

Операції, які можна виконувати зі змінними в середовищі Scratch:

варіанти відповідей

перетворення

надання значення

створення

знищення

використання в обчисленнях

Запитання 11

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

5

15

10

20

Запитання 12

Які команди використовуються для створення розгалужених алгоритмів у середовищі Scratch?

варіанти відповідей
Запитання 13

Базові алгоритмічні структури

(декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

Лінійна

Перехід

Виконавець

Розгалуження

Кругова

Повторення

Запитання 14

Як називається біле полотно, на якому об’єкт виконує дії?

варіанти відповідей

Об'єкт

Спрайт

Сцена

Полотно

Запитання 15

Способи опису алгоритмів

(декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

Словесний

Програмний

Графічний

За допомогою формул

Запитання 16

Набір команд, які може виконати виконавець - це

варіанти відповідей

система команд виконавця

програма виконавця

середовище виконавця

план дій виконавця

Запитання 17

 Як називають команди, об'єднані у групу в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

спрайти

сцени

скрипти

образи

Запитання 18

Файл, створений у середовищі Скретч, називають

варіанти відповідей

проєктом

контейнером

алгоритмом

програмою

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест