7 Клас. 18 Урок. Величини. Змінні. Вказівка присвоювання.

Додано: 23 січня
Предмет: Інформатика, 7 клас
9 запитань
Запитання 1

Величина, значення якої не змінюється (має одне і те ж значення в будь-які моменти часу), називається

варіанти відповідей

константа

число

змінна

літера

Запитання 2

Що обов'язково має кожна величина?

варіанти відповідей

 ім'я

виконавця

значення

колір

Запитання 3

Величина, значення якої може змінюватися, називається ....

варіанти відповідей

Константа

 Змінна

Стала

Послідовна

Запитання 4

а:=12 читається...

варіанти відповідей

змінній а присвоїти значення 12

константі а додали 12

 а дорівнює 12

Запитання 5

Як створити змінну в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Відкрити вкладку Код - Змінні - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для даного спрайту - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Код - Події - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Код - Рух - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Код - Мої блоки - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Запитання 6

Який буде результат виконання програми?

варіанти відповідей

 Спрайт буде говорити 360 / 3

Спрайт буде говорити 360 поділити 3

Спрайт буде говорити 360 / 3 протягом 2 секунд


Спрайт буде говорити 120

Запитання 7

Як знак присвоєння використовують

варіанти відповідей

:=

:

=

 словосполучення "надати значення"

Запитання 8

Значенням величини може бути

варіанти відповідей

число (ціле або дробове)

текст

спеціальне значення (true або false)

Запитання 9

Після створення змінної у Scratch у блоці Величини з'являються команди

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест