7 Клас (НУШ). 27 Урок. Практична робота № 4 «Проєкти для змінення значень властивостей вікна. Використання вікна повідомлень»

9 запитань
Запитання 1

Описи класів графічних компонентів містить модуль:

варіанти відповідей

tkinter

turtle

randint

Запитання 2

Команда створення вікна з іменем root

варіанти відповідей

root.mainloop()

root.title('Графічна програма')

root = Tk()

root.geometry('250x150')

Запитання 3

Для змінення напису в рядку заголовка вікна з іменем root потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

root.mainloop()

root.title ('Графічна програма')

root = Tk()

root.geometry('250x150')

Запитання 4

Для змінення розмірів і положення вікна потрібно використати команду

варіанти відповідей

root.mainloop()

root.title ('Графічна програма')

root = Tk()

root.geometry('250x150')

Запитання 5

Для змінення кольору фону вікна потрібно використати команду

варіанти відповідей

root['bg']='green'

root.title('Графічна програма')

root = Tk()

root.geometry('250x150')

Запитання 6

Команда, що встановить ширину і висоту вікна, а положення вікна не змінить


варіанти відповідей

root.geometry('400x250') 

root.geometry('+300+200')

root.geometry('400x250+300+200') 

root['bg']='yellow'

Запитання 7

Позначення в мові Python 

Click - клацання лівої кнопки миші

варіанти відповідей

<Button-1> або <1>

<Double-Button-1> або <Double-1>

<Motion> 

<KeyPress>

Запитання 8

Позначення в мові Python 

DblClick - подвійне клацання лівої кнопки миші

варіанти відповідей

<Button-1> або <1>

<Double-Button-1> або <Double-1>

<Motion> 

<KeyPress>

Запитання 9

Позначення в мові Python 

MouseMove - рух вказівника в межах вікна

варіанти відповідей

<Button-1> або <1>

<Double-Button-1> або <Double-1>

<Motion> 

<KeyPress>

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест