7 клас. п.25. Хвороби цивілізації і реклама.

Додано: 11 травня 2023
Предмет: Основи здоров’я, 7 клас
Тест виконано: 723 рази
12 запитань
Запитання 1

Які хвороби називають "хворобами цивілізації"? 4 відповіді

варіанти відповідей

Ожиріння

Рак

Серцево-судинні захворювання

Діабет

Травми

Опіки

Запитання 2

Що сприяє поширенню "хвороб цивілізації?4 відповіді

варіанти відповідей

Заняття спортом.

Малорухливий спосіб життя.

Споживання фруктів та овочів.

Споживання фаст-фудів та солодких напоїв з барвниками.

Тютюнокуріння.

Вживання алкоголю та наркотиків.

Запитання 3

Оберіть правильні твердження.

варіанти відповідей

Тютюновий дим містить канцерогени, які спричиняють виникнення злоякісних пухлин.

Сполуки, які містяться у тютюновому димі, послаблюють захисні властивості організму.

Тютюновий дим покращує розумові здібності.

Тютюновий дим сприяє насиченню легеней киснем.

Запитання 4

З чим пов`язують 90% випадків раку легень?

варіанти відповідей

З малорухливим способом життя

З курінням

З перевтомою

Запитання 5

Які захворювання загрожують курцеві з 20-30 річним стажем?

варіанти відповідей

Інфаркт

Рак легень, губи, гортані

Виразка шлунку

Інсульт

Запитання 6

Що є рушійною силою торгівлі?

варіанти відповідей

Реклама

Різноманіття

Витрати

Запитання 7

Яка основна мета реклами?

варіанти відповідей

продати продукт

забезпечити виробникові прибуток

подбати про здоров'я населення

Запитання 8

На яку цільову групу розрахована рекламна стратегія "Прагнення популярності" ?

варіанти відповідей

Пенсіонери

Батьки

Підлітки

Запитання 9

На яку цільову групу в першу чергу розрахована рекламна стратегія "Ефект розпродажу" ?

варіанти відповідей

Підлітки

Батьки

Пенсіонери

Запитання 10

Яке призначення рекламних стратегій?

варіанти відповідей

рекламодавці нерідко наводять не всі якості товару, а лише ті, що показують товар з кращого боку

часто якості товару перебільшені, іноді — відверто неправдиві

деякі рекламні стратегії спонукають людей купувати навіть товар, який їм не потрібний

деякі рекламні стратегії спонукають людей купувати навіть товар, який їм не підходить чи шкодить їхньому здоров’ю

допомогти людям обрати корисні товари

Запитання 11

Оберіть характеристику, яка не стосується виробників тютюну та алкоголю

варіанти відповідей

Виробники тютюну та алкоголю отримують величезні прибутки і не мають наміру відмовлятися від них, хоч їхня продукція шкодить здоров’ю людей

Головне завдання виробників тютюну та алкоголю — залучити до куріння і вживання алкоголю якнайбільше молоді замість тих, хто кинув палити (пити) чи вже помер

Вони будь-якими способами намагаються довести, що людину з сигаретою супроводжує успіх, що той, хто палить і п'є, належить до кращої частини людства

Вони допомагають людині бути вільною, незалежною, модною і креативною.

Запитання 12

Чи маєте ви право проводити антинаркотичну пропаганду?

варіанти відповідей

Ні

Так

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест