7 клас Прийменник.Сполучник

Додано: 27 квітня 2022
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 119 разів
12 запитань
Запитання 1

1.Прийменник є в кожному реченні, ОКРІМ








варіанти відповідей

А.Мiж горами старий Дніпро, неначе в молоці дитина. 

Б.Не можна любити народiв других, якщо ти не любиш Вкраїну.

В.Батьківщина розпочинається для людини зі шматка неба. 

Г.Люди з красивими душами не здатнi на пiдлiсть.

Д.Як хороше радіти без причини, коли на мiсто сутiнь опада. 

Запитання 2

2. Назвати рядок, у якому всі прийменники похiднi. 





варіанти відповідей

А. Бiля, повз, поперед, назустріч, окрім:

Б. кінець, із-за, через, навколо, після;

В коло, у зв'язку з, поперед, помiж, з-мiж;

Г. З-під, серед, замість, близько, пiсля.

Запитання 3

3. Визначити, у якому рядку всі прийменники пишуться окремо.


варіанти відповідей

А.на/в/коло, на/вiдмiну/вiд, з/помiж, iз/над;

Б у/справі, незважаючи/на, з/метою, згідно/з; 

В.за/для, по/пiд, вiдповiдно/до, на/перед:

Г.З/поза, у/супереч, по/близу, незалежно/вiд.

Запитання 4

4.Прийменник виділено в реченні






варіанти відповідей

А.Лунає НЕПОДАЛІК пісня сили, краси. 

Б. НАЗУСТРІЧ здіймалося місто в бронзi.

В. НАПЕРЕДОНІ всю ніч ішов лапатий сніг. 

Г.Козаки НАВКОЛО фортеці копали шанцi.

Запитання 5

5.Правильно написано всі прийменники в рядку






варіанти відповідей

А.вiдповiдно до, щодо, за-для, позаду

Б.з-посеред, окрім, під-кінець, заради

В.у галузі, за винятком, з-під, навпроти

Г.на зустріч, згідно з, усупереч, поміж

Запитання 6

6.Граматично правильно побудовано словосполучення








варіанти відповідей

A на протязі кварталу

Б конспект по зоологiї

В згiдно до постанови

Г перекладати чеською

Запитання 7

7.Визначити рядки, у яких сполучник з'єднує однорідні члени.

 





варіанти відповідей

А Історико-мистецьку експедицію з метою обстеження храмів провів обласний краєзнавчий музей, а її науковим консультантом став професоp зі Львова.

Б Видавництво й обласна бібліотека за сприяння обласної державної адміністрації та обласної ради започаткували регіональну книжкову виставку.

В.Читачі висловлювали своє захоплення особистістю письменника і ділилися враженнями від прочитаних книжок.


Г. Про Модеста Левицького говорили у своїх виступах письменники, а гостi висловили думку про необхідність видання повного зібрання його творів.

Запитання 8

8.Визначити рядки, у яких сполучник з'єднує частини складного речення. 




варіанти відповідей

А.Чоловічий хор "Мужність" успішно виступив на фестивалі хорових та оркестрових колективів.

Б.Нещодавно відбулося обласне свято народного танцю, і переможці одержали дипломи, подяки, пам'ятний кубок.

В. У фестивалі взяли участь юні співаки, танцюристи віком від 8 до 18 років, також виступали солісти, дуети, танцювальні дитячі ансамблi.


Г. З нагоди відзначення Міжнародного дня музеїв краєзнавчий музей провів День відкритих дверей і Тиждень музеïв області.

Запитання 9

9.Визначити рядок, у якому вжито повторюваний сполучник. 





 

варіанти відповідей

А.Своєрідні погляди народу не тільки на вітер, вихор, дощ, веселку,а й на хмару, вир, росу.

Б.Ти любиш тут кожен соняшник і кожну їхню усмішку, тобі воно до роге, рiдне і наймиліше.

В.Колективи-учасники конкурсу радували і чудовим виконанням хорових творів, і різноманітністю репертуару.

Г.Коли зриваеш на грядці чорнобривець, здається, зриваеш не квітку, а своє серце з грудей виймаеш.

Запитання 10

10.Визначити рядок, у якому всі сполучники пишуться разом.




варіанти відповідей

А. для/того/щоб, за/те, з/того/часу/як, тому/що; 


Б. по/ки, нi/би/то, у/зв'язку/з/тим, через/те/що;

В.що/б, не/наче, як/би, про/те;

Г.незважаючи/на/те/що, як/що, так/що, нi/би.

Запитання 11

11.Видiлене слово є сполучником та його треба писати разом у реченні





варіанти відповідей

А. Як/би ти не знав багато, а більше за всіх не знатимеш.

Б. Про що/б не писав поет, вiн завжди пише про людину.

В.Я поважаю тебе за/те, що ти завжди дотримуеш слова.

Г. Я мушу книжки читати, що/б очі моï не осліпли.

Запитання 12

12.Виділене слово є сполучником та його треба писати разом у всіх реченнях,ОКРІМ





варіанти відповідей

А. Як/би руки не працювали, а розум над ними пан.

Б. Хоч важка була дорога, за/те наша перемога.

В.Як/би не було хмар, ми б не знали цiни сонцю.


Г.Шо/б інших навчати, треба самому вміти.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест