7 клас Розробка проєкту "Танцювальний килимок"

Додано: 19 квітня 2023
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 49 разів
12 запитань
Запитання 1

Що необхідно зробити на підготовчому етапі розробки проєкту?

варіанти відповідей

створення різних варіантів тла гри

додавання спрайтів

створення змінних

створення списків

Запитання 2

Яким чином створювались варіанти тла для проєкту "Танцювальний килимок"?

варіанти відповідей

імпортувалися

створювалися у вбудованому графічному редакторі

додавалися з бібліотеки

обирались з бібліотеки випадковим чином

Запитання 3

Яким чином додавалася музика до "Танцювальний килимок"?

варіанти відповідей

імпортувалася

обиралась з бібліотеки випадковим чином

додавалася з бібліотеки

Запитання 4

Яким чином створювались спрайти проєкту "Танцювальний килимок"?

варіанти відповідей

імпортувалися

створювалися у вбудованому графічному редакторі

додавалися з бібліотеки і редагувалися у вбудованому графічному редакторі

обирались з бібліотеки випадковим чином

Запитання 5

Чи використовуються змінні у даному проєкті?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 6

Як реалізується збереження послідовності появи стрілок?

варіанти відповідей

за допомогою створення списку

за допомогою створення змінної

за допомогою створення клонів

за допомогою створення оповіщень

Запитання 7

Яким чином користувач створює події у грі - керує появою стрілок фіолетового кольору?

варіанти відповідей

за допомогою клавіш клавіатури

за допомогою клавіш миші

за допомогою створення клонів

за допомогою створення оповіщень

Запитання 8

Яким чином відбувається зміна рухів спрайту Балерина на сцені гри?

варіанти відповідей

за допомогою клавіш клавіатури

за допомогою клавіш миші

за допомогою створення клонів

за допомогою створення оповіщень

Запитання 9

Яким чином відбувається поява основних напрямків руху, які потрібно відтворити (стрілки рожевого кольору)?

варіанти відповідей

за допомогою клавіш клавіатури

за допомогою клавіш миші

за допомогою створення клонів

за допомогою створення оповіщень

Запитання 10

Яка кнопка запускає гру (з'являються напрямки руху, починає рухатися Баленина та починає відтворюватися музика)?

варіанти відповідей

Play

New Game

Start

Запитання 11

Натиснення на яку кнопку гри очищує список з напрямками рухів, а також надає 0 значення змінним score та number?

варіанти відповідей

Play

New Game

Start

Запитання 12

Натиснення на яку кнопку здійснює перехід до повторного проходження гри?

варіанти відповідей

Play

New Game

Start

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест