7 клас. Величини. Змінні. Вказівка присвоювання. Scratch (ІІ)

Додано: 29 січня 2022
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 7 разів
20 запитань
Запитання 1

Величини за видом бувають

варіанти відповідей

Великі і малі

Букви і числа

Числовими, рядковими, логічними

Сталими і змінними (константами)

Запитання 2

Які три базові алгоритмічні структури Вам відомі? Вкажіть всі можливі варіанти.

варіанти відповідей

Слідування

Розгалуження

Комбінована

Повторення

Коренева

Запитання 3

Оберіть знаки, за допомогою яких встановлюється вказівка присвоювання

варіанти відповідей

=:

:=

/=

..=

Запитання 4

Як називається величина, значення якої не змінюється ?

варіанти відповідей

Константа

Невизначена

Змінна

Послідовна

Запитання 5

Що обов'язково має кожна величина?

варіанти відповідей

ім'я

значення

виконавця

колір

Запитання 6

Що може бути значенням величини?

варіанти відповідей

ціле число

текст

спеціальне значення

дробове число

немає правильної відповіді

Запитання 7

Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 8

Алгоритм - це...

варіанти відповідей

набір комп'ютерних символів та знаків

послідовність команд, які потрібно виконати у певному (чіткому) порядку

команда у Скретч

Запитання 9

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми називається ....

варіанти відповідей

 Константа


  Стала


  Змінна


  Послідовна

Запитання 10

Якого значення набуде змінна x після виконання фрагментів програми

a := 6

b := a + 4

x := a + b

варіанти відповідей

10

ab

 16

14

Запитання 11

З чого складається ім'я величини ?

варіанти відповідей

буква

буква та цифра

декілька букв

всі варіанти правильні

Запитання 12

Якого значення набуде змінна x після виконання фрагментів програми

a := 6

b := a

x := a + b

варіанти відповідей

10

12

16

Запитання 13

Як створити змінну в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Відкрити вкладку Скрипти - Величини - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для даного спрайту - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Рух - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Події - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Ваші блоки - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Запитання 14

а:=12 читається...

варіанти відповідей

змінній а присвоїти значення 12

а дорівнює 12

константі а додали 12

Запитання 15

Скільки разів може бути змінено значення константи у програмі?

варіанти відповідей

Лише один раз

Залежно від назви константи

Залежно від мови програмування

Жодного

Запитання 16

Яку мову програмування ми вивчаємо?

варіанти відповідей

Scratch

Python

C++

Delphi

Запитання 17

Чи вірно, знак присвоювання вкладається з двох символів : та = , які розміщені поруч без пропусків і розглядаються як один символ?

варіанти відповідей

Так, вірно

Ні, не вірно

Запитання 18

Як записати команду "збільшити значення змінної на 12" ?

варіанти відповідей

b : = 12

b : = b + 12

b : = a + 12

немає правильної відповіді

Запитання 19

Як записати команду "змінити значення змінної x на значення змінної y" ?

варіанти відповідей

x : = y

x = y

y : = x

немає правильної відповіді

Запитання 20

Спеціальні значення величин

варіанти відповідей

Текст

TRUE

FALSE

Число

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест