7_Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень

26 запитань
Запитання 1

В алгоритмі малювання орнаменту використовують вкладені цикли

варіанти відповідей

1-внутрішній цикл

2-зовнішній цикл

1-зовнішній цикл

2-внутрішній цикл

Запитання 2

Яким буде результат виконання даної програми якщо мишку натиснуто?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 3 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 8 кроків

Запитання 3

Як називається структура, яка складається з цикла в циклі?

варіанти відповідей

розгалуження

вкладений цикл

вкладене розгалуження

розгалуження в циклі

Запитання 4

Яку команду можна використати, щоб отримати поле для введення даних?

варіанти відповідей
Запитання 5

Вкажіть команди для організації циклу в Скретч

варіанти відповідей
Запитання 6

Вкажіть команди для організації розгалуження в Скретч

варіанти відповідей
Запитання 7

Василько може з’їсти яблуко чи цукерку. Яку умову треба йому вибрати?

варіанти відповідей
Запитання 8

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд:

варіанти відповідей

слідування

розгалуження

повторення

вкладення

Запитання 9

Василько грає з друзями у гру “Знайди колір”. Він зупиниться, коли знайде:

варіанти відповідей

червоний колір

білий колір

синій колір

оранжевий колір

Запитання 10

В якій точці не зможе опинитись спрайт в жодному випадку?


(Оберіть всі правильні відповіді)

варіанти відповідей

x=-360 y=100

x=-360 y=-250

 x=100 y=100

x=-360 y=160

Запитання 11

Укажіть значення змінної c після виконання алгоритму.

варіанти відповідей

35

13

12

7

Запитання 12

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

15

8

5

3

Запитання 13

Оберіть цикл із лічильником:

варіанти відповідей
Запитання 14

Скільки команд міститься в тілі даного циклу?

варіанти відповідей

2

3

6

1

Запитання 15

Яким буде результат виконання даної програми якщо мишку натиснуто?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 3 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 8 кроків

Запитання 16

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

20

30

200

Запитання 17

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

15

10

5

50

Запитання 18

Яким буде результат виконання даної програми якщо натиснуто стрілку вгору на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Запитання 19

Вкажіть на внутрішній цикл

варіанти відповідей

1

2

Запитання 20

На скільки кроків переміститься об'єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

15

9

5

3

Запитання 21

На скільки кроків переміститься об'єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

0

10

15

5

Запитання 22

На скільки кроків переміститься об'єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

3

5

8

15

Запитання 23

На скільки кроків переміститься об'єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

20

30

40

Запитання 24

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

4

7

5

1

Запитання 25

На скільки кроків переміститься об'єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

20

10

5

15

Запитання 26

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

5

6

1

4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест