8 Фізична складова здоров'я 1 семестр

Додано: 17 грудня
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
22 запитання
Запитання 1

Позначте галузь знань людини, яка вивчає закономірності виникнення емоцій

варіанти відповідей

анатомія

фізіологія

психологія

нефрологія

Запитання 2

У якому місті засновано перший у світі «Музей становлення людини»?

варіанти відповідей

Лондон

Київ

Брюссель

Харків

Нью-Йорк

Запитання 3

Відзначте діяльність, яка спричиняє деградацію мозку

4 правильні відповіді

варіанти відповідей

вести малорухливий спосіб життя

жити в стані стресу

братися за те, що потребує чималої концентрації уваги

проводити багато часу за гаджетами

мало спати

Запитання 4

При народженні вага дитячого мозку становить _______ % від ваги тіла, у дорослого — _________%.

варіанти відповідей

12 і 2.5

15 і 5

20 і 15

10 і 15

Запитання 5

Відзначте дії, які не допомагають розпізнати свої емоції.


варіанти відповідей

спостереження

експериментування

ігнорування

проживання

Запитання 6

Відповіддю організму на дію стресового фактору є:

Визначте 4 правильні відповіді

варіанти відповідей

часте дихання

прискорене серцебиття

стан спокою

підвищення кров’яного тиску

потовиділення

Запитання 7

Відзначте дії, які допомагають долати стрес.

варіанти відповідей

поговоріть з близькими

спробуйте поспати за можливості

випийте теплого чаю або води

обійміть того, хто поруч

залиште собі в день час без новин та телефона

виконайте дихальні вправи

Запитання 8

Відзначте складники оздоровчих систем

Визначте правильні відповіді


варіанти відповідей

фізична активність та спорт

харчування

профілактика хвороб

сон

стрес-менеджмент

соціальна підтримка

освіта та самосвідомість

Запитання 9

Визначте характерні ознаки системи «йога».

Визначте 4 правильні відповіді.

варіанти відповідей

досягнення гармонії між тілом, розумом та душею

пізнання себе та взаємин зі світом

масаж

дихальні вправи

обмежується медитацією

фізичні вправи

Запитання 10

Установіть відповідність між назвою і описом застосування сучасних технологій у оздоровчих системах.

системи, що використовують дані та аналітику для індивідуалізації тренувань та підходів для кожного користувача з використанням штучного інтелекту

варіанти відповідей

тренувальні платформи

цифрова психотерапія

фітнес

програми контрою харчування

Запитання 11

Установіть відповідність між назвою і описом застосування сучасних технологій у оздоровчих системах

застосунки для медитації, подолання стресу, терапевтичні чатботи, що допомагають користувачам управляти своїм емоційним станом

варіанти відповідей

цифрова психотерапія

фітнес

тренувальні платформи

програми контролю харчування

Запитання 12

Установіть відповідність між назвою і описом застосування сучасних технологій у оздоровчих системах

застосування смарттрекерів, застосунки для тренувань, віртуальні тренажери тощо для занять, які спрямовані на формування гарної фізичної форми, витривалості тощо (напрям масової, спортивної й оздоровчої фізичної культури)

варіанти відповідей

тренувальні платформи

фітнес

цифрова психотерапія

програми контролю харчування

Запитання 13

Установіть відповідність між назвою і описом застосування сучасних технологій у оздоровчих системах

можуть містити готові програми збалансованого забезпечення потреб організму в поживних речовинах

варіанти відповідей

тренувальні платформи

цифрова психотерапія

фітнес

програми контролю харчування

Запитання 14

Що не впливає на витрати енергії організмом?

варіанти відповідей

спадковість

статура

вік

гроші

стать

спосіб життя

Запитання 15

Які речовини, необхідні для росту, розвитку й підтримання життєдіяльності організму, ми отримуємо з їжею?

варіанти відповідей

жири

білки

вуглеводи

жири

білки

вуглеводи

вітаміни

жири

білки

вітаміни

вуглеводи

мінеральні солі

вода

вітаміни

мінеральні солі

вода

жири

білки

вітаміни

вуглеводи

вода

Запитання 16

Відзначте ознаки раціонального харчування.

Визначте правильні відповіді


варіанти відповідей

повністю забезпечує потребу в їжі

відновлює всі енергетичні витрати

збільшує опірність організму шкідливим впливам зовнішнього середовища

сприяє розвитку функціональних можливостей

знижує працездатність людини

Запитання 17

Установіть відповідність між описом продуктів харчування та рівнем, який вони займають у піраміді здорового харчування.

містить пропорцію групи продуктів, які повинні становити найбільшу частину вашого раціону, — цільнозернові та злакові

варіанти відповідей

нижній рівень піраміди

верхній рівень піраміди

третій рівень піраміди

другий рівень піраміди

Запитання 18

Установіть відповідність між описом продуктів харчування та рівнем, який вони займають у піраміді здорового харчування

представлений продуктами, яких ми повинні споживати найменше, — солодощі та жир. Адже це прості вуглеводи (солодощі, цукерки, чипси, фастфуд, крекери, шкідливі жири), що можуть спровокувати збільшення ваги та пошкодити зуби

варіанти відповідей

нижній рівень піраміди

найвищий рівень піраміди

другий рівень від верху піраміди

третій рівень від верху піраміди

Запитання 19

Установіть відповідність між описом продуктів харчування та рівнем, який вони займають у піраміді здорового харчування

становить м’ясо та м’ясопродукти, рибу, яйця, молочні продукти тощо, тобто ті, що містять білки

варіанти відповідей

нижній рівень піраміди

найвищий рівень піраміди

другий рівень від верху піраміди

третій рівень від верху піраміди

Запитання 20

Які розлади належать до розладів харчової поведінки (РХП)?

варіанти відповідей

нервова анорексія

нервова булімія

патологічне переїдання

патологічне вибірково-обмежувальне споживання їжі

печія

гастрит

Запитання 21

Визначте ознаки незбалансованого харчування


варіанти відповідей

нестача вітамінів

погіршення роботи імунної системи

надлишок калорій

надлишок волокон

гальмування процесів росту й розвитку

погіршення стану кісток, шкіри

Запитання 22

Який основний шлях передавання ботулізму?

варіанти відповідей

тактильний

повітряно-крапельний

харчовий

статевий

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест