Який вищий навчальний заклад Гетьманщини мав великий вплив на розвиток культури другої повини XVIII ст.?
Про кого йде мова?
Один із видатних українських мислителів. Блискуче знання мов, поетики й риторики, античної і нової філософії поєднувалося у ньому з неабиякими здібностями в галузі літератури і мистецтва.
Народився на Полтавщині. Навчався у Київській академії, пізніше за кордоном — в Будапешті, Пресбурзі, Відні, Венеції, Флоренції. Викладав у Харківському колегіумі. Після заборони викладацької діяльності обрав стезю мандрівного філософа і протягом 25 років побував у багатьох містах і селах України, проповідуючи свої ідеї і світогляд. Через пісні, кантати і псалми він викладав свої філософські погляди, таврував соціальне зло, прославляв природу, волелюбність людини.
Розвитку якого мистецтва сприяли праці М. Березовського, Д. Бортнянського та А. Веделя?
Важливим центром вищої освіти на західноукраїнських землях був/було:
Який український композитор навчався в Болонській музичній академії разом із Моцартом?
Як називаєть музичний інструмент, зображений на фото?
Яку галузь науки представляв випускник академії Нестор Максимович-Амбодик?
Визначте факти, які пов’язані із життям та діяльністю Григорія Сковороди?
Хто із гетьманів НЕ був випускником Києво-Могилянької академії
Які з тверджень пов'язані із діяльністю Києво-Могилянської академії(два твердження)
Реформа освіти, проведена в Російській імперії , була спрямована на (два варіанти)
У якому уривку з історичного джерела йдеться про роль і місце в українській культурі зображеного діяча?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома