питання до шкільної олімпіади з трудового навчання дівчата (Тести)

Додано: 13 грудня 2023
Предмет: Трудове навчання, 9 клас
16 запитань
Запитання 1

Обери правильне визначення- Проектування  це ….

варіанти відповідей

.А) Нова ідея, задум, який стане новим виробом.               

Б) Новий виріб, який виготовив за планом самостійно.                              

 В) Діяльність з виготовлення виробу, обмежена часовими рамками, поєднує в собі теоретичні знання і практичні вміння для виготовлення виробу.

Запитання 2

Обери правильне визначення: Аналіз виробів-аналогів здійснюють на етапі:


варіанти відповідей

А) конструкторському;     

Б) завершальному;    

 В) організаційно-підготовчому.

Запитання 3

Обери правильне визначення : Базова модель виробу це…

варіанти відповідей

А)модель виробу, яка яскраво оздоблена;     

 Б)модель виробу, яку беруть за основу для виготовлення нового виробу;         

В)модель виробу, яка має однакове призначення, виконує однакові функції, але різниться оздобленням , формою.

Запитання 4

Назвіть способи і матеріали, які можна використати для обробки нижнього зрізу спідниці

                                            

варіанти відповідей

А)сітка для термічного склеювання тканини       

Б) павутинка                            

В) шов упідгин з закритим зрізом                         

 Г) шов упідгин з відкритим зрізом                                                              

Д) усі наведені способи і матеріали

Запитання 5

Яку операцію зображено на фото?


варіанти відповідей

А) приметування низу виробу             

 Б) підшивання низу виробу ручним  потайним швом    

В) зашивання низу виробу ручним швом уперед голка

Запитання 6

оберіть відповідь в якій вказано правильні назви швів                                                

варіанти відповідей

а) упідгин з відкритим зрізом, б упідгин з закритим зрізом

 а) упідгин закладеним зрізом, б) упідгин з обробленим зрізом

В)упідгин з закритим зрізом б)упідгин з відкритим зрізом

Запитання 7

Оберіть варіант блискавки для вшивання в спідницю

варіанти відповідей
Запитання 8


Вкажіть для якої технології є важливим дана характеристика


"Дуже важливо, що папір треба рвати, а не різати. Це дозволить зруйнувати волокна і маса вийде більш однорідною

варіанти відповідей

технологія папьє маше

технологія приготування клейстеру

технологія виготовлення картону

Запитання 9

Оберіть до якого виду критеріїв виробу відноситься характеристика "оригінальність використання і поєднання матеріалів"

варіанти відповідей

критерії технологічні

критерії конструктивні

критерії економічні

критерії естетичні

Запитання 10

Оберіть правильну відповідь: довжина петлі, дорівнює

 

варіанти відповідей

діаметр гудзика мінус 1мм       

діаметру гудзика плюс 1 мм     

діаметру ґудзика.

Запитання 11

Розміри пояса розраховують за такою формулою

варіанти відповідей

Довжина пояса: От + 5…6 см;

Довжина пояса: От + 4…5 см;

Довжина пояса: От + 2…3 см;

Запитання 12

Назви мірки, що необхідні для пошиття поясного виробу

 


варіанти відповідей

Об’єм талії, об’єм стегон, довжина виробу

об’єм стегон, довжина виробу, об’єм грудей

ширина поясу, об’єм стегон, довжина виробу

Запитання 13

вкажіть призначення штрихової лінії на кресленику

варіанти відповідей

виносна лінія

  


  осьова лінія

 


  лінія невидимого контуру

Запитання 14

Визначіть геметричні фігури, що зображені на кресленику за трьома видами

варіанти відповідей

 

  паралелепідед, циліндр, конус

  

 куб, призма трикутна, чотирикутна піраміда



 

  папалелепіпед, циліндр, чотирикутна піраміда

Запитання 15

Знайди правільні відвідповіді до мал 64

варіанти відповідей


А1,Б6,В5,Г3Д4,Е2

  



  А3,Б4,В5,Г1,Д6,Е2

 



  А5,Б4,В3Г2,Д1,Е6

Запитання 16

Вкажіть правильне позначення типів ліній на кресленику

варіанти відповідей

1лінія невидимого контуру

2суцільна товста

3центрова

4 лінія невидимого контуру

5 суцільно тонка

6 осьова

6 центрова

7 виносна

8 розмірна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест