Про який період самопізнання йдеться: існує тільки навколишній світ; вчинки, поведінка, настрій здебільшого залежать від зовнішніх обставин, від оцінки їхньої поведінки оточуючими дорослими?
Про який період самопізнання йдеться: набуття економічної незалежності, інтелектуальної та соціальної зрілості. Вибір власного місця в суспільстві, оволодіння професією. Усвідомлення власної можливості для самореалізації в житті?
Про який період самопізнання йдеться: прагнення зрозуміти себе, зосередженість на своє-му внутрішньому світі. Бажання усвідомити, чим вони унікальні, а чим схожі з іншими. Порівняння власних думок та дій з поведінкою і думками оточуючих. Визначення власних цінностей. Розвиток самосвідомості, формування самоідентичності, самооцінки?
Про який період самопізнання йдеться: самоствердження в суспільстві та професії. Високий рівень розвитку моральних якостей, інтелектуальних і творчих здібностей. Додержання загальнолюдських цінностей. Поєднання власних цінностей із загальнолюдськими ?
На духовне здоров'я впливають фізичні (біологічні), психологічні та соціальні чинники. Про який чинник йдеться: спадковість, фізіологічні особливості організму?
На духовне здоров'я впливають фізичні (біологічні), психологічні та соціальні чинники. Про який чинник йдеться: ефективне спілкування, відповідальність за власні дії, усвідомлення свого місця серед людей?
На духовне здоров'я впливають фізичні (біологічні), психологічні та соціальні чинники. Про який чинник йдеться: риси характеру, темперамент, здатність адекватно оцінювати власні почуття, уміння керувати емоціями, протидіяти стресам?
Складовими духовного розвитку є: самопізнання, самовдосконалення, самоконтроль. Про яку складову йдеться: уможливлює зрозуміти власне місце в житті, власні здібності, загальнолюдські цінності, сформувати власну систему цінностей?
Складовими духовного розвитку є: самопізнання, самовдосконалення, самоконтроль. Про яку складову йдеться: уможливлює усвідомити та реалізувати власні потреби й бажання на кожному етапі росту і розвитку, розвинути навички передбачати наслідки своїх вчинків, розвинути навички поважати й брати до уваги думки оточуючих?
Складовими духовного розвитку є: самопізнання, самовдосконалення, самоконтроль. Про яку складову йдеться: уможливлює розвинути силу волі, розвинути навички керування емоціями, настроєм і поведінкою, уміння мислити позитивно, уміння протидіяти стресам?
Познач потреби існування.
Познач потреби розвитку.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома