Проаналізуйте твердження:
І. Сенсорні системи - це складні структури, які сприймають подразнення , що надходять тільки із зовнішнього середовища організму і проводять їх аналіз.
ІІ. Кожна сенсорна система складається із трьох частин- периферійної(сприймає сигнали за допомогою рецепторів), середньої (проводить сигнали), центральної(ділянка спинного мозку, який обробляє сигнали)
Оберіть зайвий термін
Оберіть зайве
Позначте умовні рефлекси
Визначте тип темпераменту:
Жвава, впевнена, привітна дитина, яка легко йде на контакт, відкрита, життєрадісна, комунікабельна, швидко адаптується у новому колективі.
Учні обговорювали сигнальні систнми людини.
І учень висловив припущення, що виділення слини на запах свіжоспечених булочок - це приклад того, як спрацювала перша сигнальна система.
ІІ учень сказав, що виділення слини у людини, коли вона чує слово "булочка " - це прояв роботи другої сигнальної системи.
Оберіть вид пам'яті, що є основою для формування трудових навичок і забезпечує фізичну вправність людини
Учні вивчали ендокринну систему.
І учень висловив припущення, що яєчники - це залози внутрішньої секреції, які продукують статеві гормони естрогени та тестостерон.
ІІ учень стверджував, що яєчники - залози тільки зовнішньої секреції, бо в них дозрівають яйцеклітини.
Підвищена ламкість кісток та камені в нирках це прояв
Оберіть зайвий термін
Учні вивчали репродуктивну систему.
І учень зауважив, що рухливість сперматозоїда забезпечує його головка.
ІІ учень сказав, що яйцеклітина самостійно не може рухатися. Рух яйцеклітини забезпечується скороченням м'язів стінок маткової труби та роботою війок епітелію.
Про який період постембріогенезу йдеться?
Темпи росту уповільнюються, активно накопичується інформація про навколишній світ, формуються вміння і навички, які необхідні для самостійної життєдіяльності, розвиваються постійні зуби.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома