8 клас. Принципи запам’ятовування. Розвиток пам’яті й уваги

Тест призначений для перевірки знань учнів про розвиток пам’яті та уваги: види пам'яті способи та принципи ефективного запам’ятовування, техніки розвитку пам'яті, види уваги.

Додано: 7 грудня
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
12 запитань
Запитання 1

Пам’ять — це 

варіанти відповідей

процес, спрямований на збереження в пам'яті отриманих вражень, це передумова їх зберігання.

процес запам'ятовування, збереження й наступного пригадування або впізнавання того, що людина раніше сприймала, переживала чи робила


процес активної переробки, систематизації, узагальнення матеріалу, оволодіння ним.


Запитання 2

Процес, спрямований на збереження в пам'яті отриманих вражень і знань - це

варіанти відповідей

 запам’ятовування 

пам’ять 

упізнавання

Запитання 3

З урахуванням часу збереження інформації визначають такі види пам'яті:

варіанти відповідей

короткочасну, довготривалу й оперативну

короткочасну, довготривалу й механічну

довготривалу, оперативну й мнемоніку

Запитання 4

Новий матеріал запам'ятовується на тривалий проміжок часу и навіть назавжди. Це

варіанти відповідей

оперативна пам'ять 

короткочасна пам'ять 

довготривала пам'ять 

Запитання 5

Пам'ять, що певний час зберігає інформацію, що надійшла в мозок і сприйнята як найцікавіша й значуща, - це

варіанти відповідей

оперативна 

довготривала

короткочасна

Запитання 6

  Ця пам'ять проявляється в тих випадках,  коли людина запам'ятовує матеріал, щоб згадати його через короткий час. Подальше його збереження вважається недоцільним. Яка це пам'ять?

варіанти відповідей

довготривала

короткочасна

оперативна

Запитання 7

Одна з технік розвитку пам'яті,

це перетворення інформації на образи.

варіанти відповідей

мнемоніка (мнемотехніка)

карта пам'яті

увага

Запитання 8

Візуалізація мислення за допомогою знаків, схем, картинок, які дозволяють «вбирати» необхідну інформацію, це  

варіанти відповідей

мнемоніка

уява

карта пам'яті

Запитання 9

Запам'ятовування, яке ґрунтується на повторенні матеріалу без його осмислювання. Воно вимагає значних зусиль і багато часу. 

варіанти відповідей

механічне

осмислене (логічне)

Запитання 10

Запам'ятовунання, яке відбувається тоді, коли людина усвідомлює прочитане, намагається зрозуміти, про що йдеться, і запам'ятати зміст навчального матеріалу.

варіанти відповідей

механічне

осмислене (логічне)

Запитання 11

Особлива форма психічної діяльності, яка виявляється у спрямованості і зосередженості свідомості на предметах - це

варіанти відповідей

відтворення та впізнавання

увага

пам'ять

Запитання 12

Асоціація як принцип запам’ятовування включає в себе:

варіанти відповідей

поєднання образу з чимось знайомим

зв'язок, що виникає між окремими предметами, явищами, фактами,


постійне тренування всіх органів чуттів (зір, слух, нюх, смак, дотик)


виникнення образу певного предмета, ситуації, явища при появі іншого, пов'язаного з ним


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест