Політичні, демографічні, енергетичні, сировинні та продовольчі проблеми людства., 9-а кл

Тест виконано: 240 разів
12 запитань
Запитання 1

Назвіть дві протилежні політичні тенденції розвитку людства, боротьба між якими призводить до конфліктів між країнами, які часто вирішують війнами.

варіанти відповідей

Створення світових імперій.

Формування національних держав.

Розвиток ІТ технологій.

Перехід на екологічно чисте виробництво.

Запитання 2

Визначте міжнародну організацію, що була створена після Другої світової війни з метою розв'язування проблеми миру і роззброєння та відвернення нової світової війни.

варіанти відповідей

Ліга Націй

Організація Об'єднаних Націй

Європейський Союз

Організація країн експортерів нафти

Запитання 3

Вкажіть країни, які у 1970 році згідно "Договору про нерозповсюдження ядерної зброї" було визнано ядерними державами.

варіанти відповідей

США

Франція

Велика Британія

Китай

росія

Ізраїль

Індія

Запитання 4

Визначте чотири країни, що володіли свого часу ядерною зброєю, але відмовилися від неї.

варіанти відповідей

ПАР

Україна

білорусь

Казахстан

Китай

КНДР

Індія

Запитання 5

Вкажіть особливості гібридної війни.

варіанти відповідей

Сторона-агресор публічно заявляє про свою непричетність до конфлікту.

Сторона-агресор підтримує прояви сепаратизму й тероризму на території іншої держави.

Сторона-агресор сприяє створенню збройних формувань (ополченців, повстанців, партизанів) на території іншої держави.

Сторона-агресор розвиває технології та здійснює масштабний розвиток території іншої держави.

Сторона-агресор підтримує уряд іншої держави та продовжує її політичний розвиток не змінюючи напрямку.

Запитання 6

Визначте два протилежні процеси, що визначають глобальну демографічну кризу.

варіанти відповідей

Старіння нації

Демографічний вибух

Міграції

Запитання 7

Визначте терміни, що пояснюють один із аспектів демографічної проблеми - міський вибух.

варіанти відповідей

Урбанізація та хибна урбанізація

Природний рух та механічний рух

Еміграція та іміграція

Запитання 8

Визначте наслідки високого природного приросту в низці країн Африки, Південно-Західної Азії, Океанії, Центральної та Південної Америки.

варіанти відповідей

Швидке зростання кількості населення.

Швидкі темпи росту хибної урбанізації.

Зменшення кількості безробітних.

Збільшення кількості людей, що недоїдають та голодують.

Швидке підвищення рівня доходів населення.

Запитання 9

Визначте наслідками діяльності яких 2 чинників є виникнення сировинної та енергетичної проблем.

варіанти відповідей

Недостатній обсяг запасів природних ресурсів.

Швидкий ріст видобутку та споживання природних ресурсів.

Погіршення стану довкілля під час видобутку природних ресурсів.

Запитання 10

Вкажіть чи є вірним твердження: "Проблема виснаження природних ресурсів тісно переплетена з проблемою погіршення стану довкілля: експлуатація ресурсів супроводжується руйнуванням і забрудненням навколишнього середовища".

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 11

Визначте логічні пари, що показують вирішення не тільки сировинної і енергетичної проблеми, а й екологічних проблем.

варіанти відповідей

Продовження геологічного пошуку мінеральної сировини → раціональне використання видобутих природних ресурсів.

Розробка нових технологій видобутку й виробництва палива → здійснення політики ресурсозбереження й зниження матеріало- й енерго- місткості виробництва.

Заміна багатьох видів природних матеріалів на штучні й синтетичні → використання вторинних матеріалів.

Збільшення матеріало- й енерго- місткості виробництва → продовження геологічного пошуку мінеральної сировини.

Запитання 12

Визначте 4 особливості застосування клімат-чутливих методів ведення сільського господарства.

варіанти відповідей

Біологічні способи боротьби зі шкідниками.

Збагачення грунту органічними добривами.

Безорний обробіток грунту.

Агролісомеліорація.

Відсутність сівозмін.

Використання хімічних засобів для боротьби зі шкідниками.

Розчищення земель від лісів для ведення сільського господарства.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест