Укажіть держави, які входили до складу Антанти.
1. Німецька імперія
2. Австро-Угорщина
3. Російська імперія
4. Велика Британія
5. Італія
6. Франція
Укажіть держави, які входили до Троїстого союзу.
1. Німецька імперія
2. Австро-Угорщина
3. Російська імперія
4. Велика Британія
5. Італія
6. Франція
"Антанта" була остаточно сформована у
"Троїстий" союз було укладено у
Створення "Троїстого союзу" й "Антанти" означало:
"Пороховою діжкою Європи" у 19 ст. називали:
Найшвидшими темпами мілітаризація відбувалась у
Політичне протистояння двох або декількох держав (а частіше — цілих військових блоків) за перевагу у військовій силі, коли кожна зі сторін накопичує величезні запаси зброї, намагаючись встановити паритет із супротивником або обігнати його
Локальні війни на зламі століть велись з метою:
Вкажіть країни, що у різний час намагалися розіграти "Українську карту"
Що хотів підкреслити карикатурист своєю карикатурою на Троїстий союз:
Союз трьох імператорів було створено в:
Союз трьох імператорів підписали володарі:
Троїстий союз було укладено на:
Який конфлікт був визначальним у міжнародних відносинах наприкінці ХІХ ст?
Подальше існуванння Союзу трьох імператорів стало неможливим через конфлікт:
Іспано-американська війна відбулась у
Італійсько-турецька війна тривала з
Утворення франко-російського союзу:
Яка колоніальна імперія була найбільшою на початку XX ст.:
З якою країною вела війну Японія за острів Тайвань
Ініціатором створення Союзу трьох імператорів був
Встановіть відповідність між державами та їх цілями по відношенню до України:
1) Росія
2) Німеччина
3) Австро-Угорщина
а) Цікавила як сировинний та продовольчий ресурс. Хотіла приєднати Волинь і Поділля. Підтримувала український рух за межами своєї імперії. Могла підтримати "Велику Україну" аж до р.Дон.
б) Хотіла приєднати Галичину, Пн.Буковину. Мета захист слов'янських народів. Справжня мета - розширити свої кордони до карпатських перевалів.
в) Донбас, Одеса, Крим, Приазов'я - території, які викликали її інтерес. Світова імперія. Розчленувати ворогів та захопити українські землі для заселення своїх колоністів.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома