... - це розділ комп’ютерної графіки, який вивчає методи та засоби створення зображень просторових об’єктів з використанням комп’ютерних програм.
До програм для роботи з тривимірними об’єктами не відноситься:
плоскі та об’ємні геометричні тіла, з комбінації (об’єднання та перетину) яких утворюється форма поверхні об’єкта моделювання називаються
Основними властивостями 3D-моделей є (прибрати зайве):
Одним з них є популярний універсальний багатоплатформний редактор 3D-графіки Blender. Його можна установити завантаживши файл інсталяції з офіційного сайту Blender на умовах
Основне місце у вікні редактора займає область Вікно 3D-огляду. У Вікні 3D-огляду присутні координатні осі, їх:
Простір, що відображається у Вікні 3D-огляду, називають
Вигляд сцени можна переключати між (зайве викреслити):
Яка команда контекстного меню використовується для створення копії, яка буде змінювати свою форму одночасно зі зміненням форми початкового об’єкта, наприклад, під час додавання нових граней або змінення положення вершин та ін., але не під час масштабування.
З усіма спорідненими об’єктами одночасно можна виконувати операції перетворення, якщо виділити лише батьківський об’єкт. Яку команду потрібно виконати щоб задати для обраних об’єктів батьківський об’єкт?
Зображення отриманої моделі може бути збережено у графічному файлі. Для
цього потрібно виконати операцію вимальовування вигляду моделі при погляді на неї через об’єктив камери. Ця операція називається
Кожен тривимірний примітив може бути описаний математично.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома