1.Для доби Просвітництва характерні:
2.Джонатана Свіфта називали:
3.Гнівне висміювання та засудження недоліків та вад англійського суспільства, державного устрою, законів і звичаїв, це - ( за твором Дж.Свіфта “Мандри Гуллівера”)
4.Основна думка поезії "Травнева пісня" Й.В. Гете - це
5.Ода "До радості" Ф. Шиллера стала гімном Євросоюзу, тому що
6.Напрямок у літературі і мистецтві, який характеризується прагненням до національної та індивідуальної самобутності, до зображення ідеальних героїв та почуттів; присутні мотиви: самотність, світова скорбота, романтичний бунт, нескореність, це-
7.“Книга пісень” Г.Гейне була створена під впливом глибокого почуття до:
8.Дж.Байрона називали:
9.Назвіть засіб розкриття психології героя в поемі Дж.Байрона "Мазепа"
10.Джейн Остін перша, хто запровадив у літературу:
11.Конфлікт роману Дж. Остін "Гордість і упередження" - це
12.Шарлотта Бронте - це
13.Визначте жанр твору Ш.Бронте "Джейн Ейр"
14.Реалізм -це
15.Багатотомна праця О.де Бальзака , в якій він прагнув створити своєрідну «картину звичаїв» свого часу, показати устрій суспільства і виявити всі його вади – це …
16.О.де Бальзак в повісті “Гобсек” головного героя змалював як :
17.Визначте жанр твору М.Гоголя “Ревізор”
18.Яку тему підняв М.Гоголь у повісті "Шинель"
19.Визначте межі «Нової» драми:
20.В драмі Г.Ібсена “Ляльковий дім” в образі Нори втілено:
21.Який фінал має твір "Пігмаліон" Б.Шоу
22.Шолом-Алейхем - один з основоположників ... літератури.
23.В якому літературному жанрі написана книга «451 градус за Фаренгейтом»?
24.Літературний образ, який за глибиною художнього узагальнення виходить за межі конкретних творів, це-
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома