9 клас Підсумок роботи в Blender

Додано: 22 листопада 2023
Предмет: Інформатика, 9 клас
50 запитань
Запитання 1

3D-графіка - це

варіанти відповідей

 графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів.

галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері 

Запитання 2

Створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній називається

варіанти відповідей

Рендеринг

 Виведення

Малювання

Моделювання

Запитання 3

Обрати значок програми Blender

варіанти відповідей
Запитання 4

Новий об'єкт вибираємо в меню


варіанти відповідей

Об'єкт

Вибір

Додати

Огляд

Запитання 5

Клавіша " R" служить для виконання

варіанти відповідей

обертання об'єкта

переміщення об'єкта

маштабування об'єкта

знищення об'єкта

Запитання 6

Для того щоб добавити об'єкт необхідно натиснути клавіши


варіанти відповідей

Shift + A

Ctrl + V

Shift + C

Ctrl + А

Запитання 7

Клавіша " G" служить для виконання



варіанти відповідей

обертання об'єкта

переміщення об'єкта

маштабування об'єкта

знищення об'єкта

Запитання 8

Дублювання об'єкта це


варіанти відповідей

операція створення ребер елементів

операція створення копій елементів

операція створення граней елементів

операція зглажування стиків між елементами

Запитання 9

Як виділити кілька об'єктів



варіанти відповідей

Shift + ПКМ

Ctrl + ПКМ

Shift + ЛКМ

Ctrl + ЛКМ

Запитання 10

Для зміни розмірів об'єкта використовується


варіанти відповідей

клавіша A

клавіша R

клавіша E

клавіша S

Запитання 11

Як ввімкнути вид спереду в середовищі Blender?

варіанти відповідей

1

3

7

5

Запитання 12

Якщо виділити об'єкт та натиснути G+Z, то

варіанти відповідей

об'єкт зменшиться

об'єкт продублюється

об'єкт переміститься

об'єкт збільшиться

Запитання 13

Якщо виділити об'єкт та натиснути S+X, то

варіанти відповідей

об'єкт зменшиться

об'єкт продублюється

об'єкт переміститься

об'єкт скопіюється

Запитання 14

Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?

варіанти відповідей

безліч

дві

три

чотири

Запитання 15

Оберіть всі можливі апаратні засоби комп'ютерної графіки.

варіанти відповідей

відеокарта

монітор

динамік

принтер

графічний планшет

мікрофон

графічний редактор

Запитання 16

Переваги растрових зображень -

варіанти відповідей

простота редагування окремих елементів

реалістичність

можна отримати за допомогою пристрою (фотоапарату)

збереження якості після масштабування

Запитання 17

Переваги векторних зображень -

варіанти відповідей

простота редагування окремих елементів

реалістичність

невеликий розмір файлу

збереження якості після масштабування

Запитання 18

Що знаходиться на початку роботи у робочому просторі Blender?

варіанти відповідей

камера

нічого

лампа

примітив Куб

чистий аркуш

Запитання 19

Що дозволяє швидко створити кілька однакових об'єктів?

варіанти відповідей

дублювання

групування

додавання

переміщення

Запитання 20

Прокрутка колеса миші

варіанти відповідей

показує перспективу

повертає сцену

змінює розмір об'єкта

приближує або віддаляє об'єкт

Запитання 21

Додавати матеріали та редагувати їх можна натиснувши на елемент

варіанти відповідей
Запитання 22

Створити модифікатори можна, натиснувши на

варіанти відповідей
Запитання 23

Змінювати розмір, розміщення та обертання об'єктів можна натиснувши на кнопку

варіанти відповідей
Запитання 24

Для того, щоб присвоїти матеріал лише одній грані, необхідно...

варіанти відповідей

створити матеріал, вибрати грань, натиснути Assign

створити матеріал, вибрати грань, натиснути Select

створити матеріал, вибрати грань, натиснути Deselect

Запитання 25

Для налаштування текстур необхідно перейти в режим

варіанти відповідей

Layot

Shading

Animation

Rendering

Запитання 26

Додати текст до сцени можна, натиснувши

варіанти відповідей

Додати

Вибір

Об'єкт

Сіть

Запитання 27

Щоб виділити кілька символів тексту необхідно користуватися

варіанти відповідей

ЛКМ

клавішами Shift+стрілки

клавішами Ctrl+стрілки

ПКМ

Запитання 28

Щоб зробити текст об'ємним необхідно перейти у розділ

варіанти відповідей

Геометрія

Шрифт

Фаска

Трансформація

Запитання 29

Які є переваги 3D-друку (оберіть всі правильні варіанти)?

варіанти відповідей

швидкість

лаконічність

відносно невелика вартість

простота

Запитання 30

Що зображено на малюнку?

варіанти відповідей

сканер

факс

3-D принтер

принтер

Запитання 31

Чи можна використовувати 3-D друк в таких сферах, як медицина, авіабудування, ракетобудування?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 32

Створення тривимірного об'єкта, шляхом накладання послідовних шарів матеріалу за даними цифрової моделі:

варіанти відповідей

Анімація

2-D друк

3-D друк

Рендерінг

Запитання 33

Назва мультфільма, що започаткував жанр мультиплікації як окремого напрямку:

варіанти відповідей

"Апостол"

"Фантазія"

"Казка про солом'яного бичка"

"Фантасмагорія"

Запитання 34

Історія анімації нараховує більш ніж :

варіанти відповідей

95 років

80 років

100 років

50 років

Запитання 35

Кнопка (див. зображення ), що керує анімацією, відповідає за:

варіанти відповідей

програвання інверсної анімації

програвання анімації вперед

режим запису анімації

перехід на початок анімації

Запитання 36

Кнопка (див. зображення ), що керує анімацією, відповідає за:

варіанти відповідей

перехід до початку анімації

режим запису

програвання анімації вперед

перехід у кінець анімації

Запитання 37

Назвіть вбудовані редактори для коригування ключів у Blender:

варіанти відповідей

Шкала часу

Редактор кривих

Редактор прямих

Таблиця замків

Таблиця ключів

Шкала руху

Редактор NLA

Запитання 38

"Гаряча" клавіша для встановлення ключових кадрів у Blender:

варіанти відповідей

Ctrl+Z

S

I

Shift+A

Запитання 39

Спосіб фіксації поточних параметрів об'єкта в певний момент часу:

варіанти відповідей

ключове фото

ключовий слайд

ключовий кадр

Запитання 40

Нерухомі зображення, які змінюються з певною частотою:

варіанти відповідей

слайди

макети

кадри

Запитання 41

Технічні прийоми створення ілюзії рухомих зображень за допомогою послідовності нерухомих зображень (кадрів):

варіанти відповідей

Дифракція

Анігіляція

Анімація

Рендерінг

Запитання 42

Щоб перейти в режим редагування, потрібно натиснути клавішу

варіанти відповідей

Shift

Tab

Ctrl

Enter

Запитання 43

Щоб екструдувати грань, потрібно в режимі редагування натиснути клавішу

варіанти відповідей

E

A

I

N

Запитання 44

Щоб з'явилася нова вершина, потрібно виділити вершину куба та натиснути клавішу ... і порухати мишею

варіанти відповідей

E

I

Z

A

Запитання 45

Щоб екструдувати вершину, потрібно виділити вершину та включити інструмент

варіанти відповідей

Видавити регіон

Видавити область

Видавити ділянку

Запитання 46

Вершини, ребра та грані редагують в режимі редагування клавішею

варіанти відповідей

Tab

Shift

Ctrl

Esc

Запитання 47

Після переміщення вершини потрібно

варіанти відповідей

Закріпити зміни

Скасувати зміни

Видалити зміни

Створити зміни

Запитання 48

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

UV-сфера

 Shading

Animation

Запитання 49

Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі для створення ефекту певних властивостей матеріалу

варіанти відповідей

Рельєф

Текстура

Властивість

Запитання 50

Інструмент Екструдування дозволяє змінювати



варіанти відповідей

об'єкти в режимі перегляду для їх подальшого переміщення

об'єкти в режимі редагування за рахунок створення копій вершин, ребер і граней

об'єкти шляхом копіювання певних елементів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест