9 клас Реклама на телебаченні (медіаграмотність)

Додано: 12 березня 2020
Предмет: Мистецтво, 9 клас
Тест виконано: 294 рази
5 запитань
Запитання 1

Назви можливі цілі реклами

варіанти відповідей

Проінформувати ринок про новий продукт

Переключити увагу на іншу торгівельну марку

Спонсування певним брендом події або іншого заходу

Переконати покупців, що цей продукт знадобиться їм у найближчому майбутньому

Запитання 2

Що означає поняття "Нативна реклама"?

варіанти відповідей

Піар-інформування з метою зміни ставлення людей до бренду або партії без купівлі рекламних площ

Різновид спонсорської реклами, при якому назва бренду-спонсора природним чином "вплітається" в журналістський текст

Повідомлення ринку про зниження цін

Запитання 3

Яка головна мета спонсорства?

варіанти відповідей

Виправити неправильні уявлення про продукт

Описати послуги, що надаються

Викликати у людей позитивну асоціацію певного бренду з суспільно значимими подіями

Продати товар

Запитання 4

Продакт плейсмент це...

варіанти відповідей

Реклама продукту, яка мигає, світиться на сторінках сайтів з метою, преключити на себе увагу.

Реклама продукту, при якій рекламодавець платить за появу товару або назви бренду в художньому фільмі, телепередачі, компьютерній грі тощо

Анонси різних телепередач, художніх фільмів, ток-шоу, об'єднані з рекламними блоками

Запитання 5

Як називається спонсор, що фінансує захід на 100%

варіанти відповідей

Генеральний

Учасник

Офіційний

Титульний

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест