9 Клас-Тема 2 Інформаційні системи. Інтелектуальна власність та авторське право.

Додано: 2 вересня 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 714 разів
10 запитань
Запитання 1

Що називають сукупність пристроїв і програм, призначений для зберігання, опрацювання, подання та передавання даних різного типу?

варіанти відповідей

Інформаційна система

Інформаційна складова

Інформаційна платформа

Інформаційна програма

Запитання 2

Що називають сукупність апаратних і технічних засобів для передавання даних?

варіанти відповідей

Апаратна складова

Програмна складова

Інформаційна складова

Технічна складова

Запитання 3

Що називають сукупність описів правил управління пристроями інформаційної системи та опрацювання даних?

варіанти відповідей

Апаратна складова

Інформаційна складова

Технічна складова

Програмна складова

Запитання 4

Що називають результатом інтелектуальної діяльності та засоби індивідуалізації, які охороняються законом?

варіанти відповідей

Інтелектуальна власність

Інтернет власність

Інтелектуальна програма

Інтелектуальна технологія

Запитання 5

Чи є інтелектуальна власність матеріальною?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 6

Чи є інтелектуальна власність абсолютною?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 7

Чим регулюються відносини, що виникають у зв`язку зі створенням і використанням творів науки, літератури та мистецтва?

варіанти відповідей

Авторським правом

Авторським авторитетом

Особистим правом

Ліцензією

Запитання 8

Яка єтика пов'язана з моральними проблемами, що виникають у зв'язку з розвитком і застосуванням інформаційних технологій?

варіанти відповідей

Інформаційна

Релігійна

Комп'ютерна

Програмна

Запитання 9

Яка етика пов'язана з розглядом технічних, моральних, юридичних, соціальних, політичних і філософських питань?

варіанти відповідей

Інформаційна

Технічна

Комп'ютерна

Програмна

Запитання 10

Виберіть зі списку положення, які відносяться до комп'ютерної етики.

варіанти відповідей

Використовувати комп'ютер з метою нашкодити іншим людям

Не створювати перешкод і не втручатися в роботу інших користувачів комп'ютерних мереж

Не використовувати комп'ютер для розкрадання

Не використовувати комп'ютер для поширення неправдивої інформації

Не привласнювати чужу інтелектуальну власність

Не думати про можливі наслідки для суспільства від створюваних програм і розроблюваних інформаційних систем

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест