9кл 2.2 Редактор 3D-графіки Blender. Вставлення тривимірних примітивів. Принципи тривимірної навігації

9 запитань
Запитання 1

Blender

варіанти відповідей

Популярний універсальний багатоплатформний редактор 3D-графіки

Поверхня 3D-моделі об’єкта

Плоскі зображення тривимірних об’єктів

Запитання 2

операції, які можна виконувати в редакторі Blender:

варіанти відповідей

створення 3D-моделей у різних техніках

 редагування та перегляд моделей

візуалізація (рендеринг) 3D-моделей для отримання тривимірних зображень

створення презентації

Запитання 3

Використовуючи команди стартового меню редактора Blender , можна: 

варіанти відповідей

розпочати створення нової 3D-моделі в одній з доступних у редакторі технік

відкрити один з існуючих файлів 3D-моделей

відновити останній сеанс роботи з редактором

Запитання 4

У Вікні 3D-огляду редактора Blender зображено координатну площину

варіанти відповідей

XOY

XOZ

YOZ

Запитання 5

Простір, що відображається у Вікні 3D-огляду, називають

варіанти відповідей

сценою

майданчик

поле

Запитання 6

Кожен тривимірний примітив має

варіанти відповідей

опорну точку

головний вектор

точку відліку

Запитання 7

З об’єктами у редакторі Blender можна виконувати операції перетворення:

варіанти відповідей

обертання

масштабування

переміщення

сінхронізації

Запитання 8

Вигляд сцени можна переключати між

варіанти відповідей

перспективною проєкцією

ортогональною проєкцією

вертикальною проєкцією

Запитання 9

Операції змінення масштабу відображення, точки перегляду та способу подання виду сцени у Вікні 3D-огляду називають

варіанти відповідей

операціями тривимірної навігації

операціями керування

операціями масштабування

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест