Тема2_9клас_3D-графіка (Blender)

Додано: 18 грудня 2023
Предмет: Інформатика, 9 клас
Копія з тесту: 9клас 3D-графіка (Blender)
14 запитань
Запитання 1


Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?

варіанти відповідей

три

одна

дві

безліч

Запитання 2

3D-графіка - це

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. 


галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою


модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері 

Запитання 3

Render (рендер, рендеринг) –це

варіанти відповідей

анімація об'єкта

видалення об'єкта

термін комп'ютерної графіки, яким позначають процес візуалізації, або побудови зображення чи моделі за доромогою комп'ютерної програми

Запитання 4

Дублювання об'єкта - це

варіанти відповідей

операція створення граней елементів

операція зглажування стиків між елементами

операція створення ребер елементів

операція створення копій елементів 

Запитання 5

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Реклама

Кіно

Медицина

Архітектура

Промисловість

Музика

Запитання 6

Сцена (віртуальний простір моделювання) у програмі Blender включає в себе такі категорії об'єктів

варіанти відповідей

компас

Джерела світла 

Віртуальні камери 

Геометрія(графічні примітиви)

Палітра

Фотоапарати

Запитання 7

Серед піктограм оберіть таку, що відповідає програмам для створення 3D-графіки

варіанти відповідей
Запитання 8

Які дії можна виконувати з об'єктом в 3D-побудові ?

варіанти відповідей

висвічування

переміщення

дублювання (клонування) 

копіювання 

 обертання 

сканування

Запитання 9

Які дії можна виконувати в режимі редагування?

варіанти відповідей

виділяти вершини, ребра, грані

переміщувати об'єкт

змінювати форму об'єкта

переміщувати окремі вершини об'єкта

Запитання 10

Ребро - це

варіанти відповідей

пряма лінія, що з'єднує дві вершини

пряма лінія

Запитання 11

Анімація - це

варіанти відповідей

технічні прийоми створення ілюзії не рухомих зображень за допомогою послідовності нерухомих зображень (кадрів), які змінюються з певною частотою

технічні прийоми створення ілюзії рухомих зображень за допомогою послідовності нерухомих зображень (кадрів), які змінюються з певною частотою

Запитання 12

3D-моделювання це:

варіанти відповідей

Просторова графіка

Растрова графіка

Векторна графіка

Текстурування

Запитання 13

Програми для 3D моделювання:

варіанти відповідей

 Corel Draw

 Tinkercad

 Blender

Photoshop

Запитання 14

Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі для створення ефекту певних властивостей матеріалу

варіанти відповідей

Рельєф

Текстура

 Властивість 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест