Тест до параграфу 41. Підручник: Біологія для 9 класу / К. М. Задорожній. - Харків: Вид-во "Ранок", 2017.
Адаптацією кактусів до життя в умовах пустелі є:
Наслідком конвергенції є схожість:
Яким способам адаптації відповідають такі приклади: твердий панцир, захисне забарвлення, довгі кінцівки, товсті зовнішні покриви, поверхнева коренева система?
Яким способам адаптації відповідають такі приклади: підтримання сталого рН крові, стала температура тіла, здатність впадати у сплячку?
Яким способам адаптації відповідають такі приклади: зміна добової активності, сезонна міграція, запасання корму?
Розгляньте зображені організми та визначте, які з них адаптовані до життя у умовах пустелі?
Розгляньте зображені організми та визначте, які з них адаптовані до життя у умовах лісу?
Розгляньте зображені організми та визначте, які з них адаптовані до життя у умовах грунту?
Приклад яких способів адаптації зображено на малюнках?
Як називається процес коли споріднені види потрапляють у різні умови існування і однакові органи у різних організмів зовні починають відрізнятися, хоча й зберігають схожі риси внутрішньої будови (так звані гомологічні органи)? Споріднені види стають несхожими.
Як називається процес, коли до схожих умов пристосовуються досить близькі за походженням види? У разі зовнішньої і внутрішньої подібності органи таких організмів можуть відрізнятися відмінними способами адаптації до умов життя.
Аналогічними органами є:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома