Вкажіть період, упродовж якого тривали греко-перські війни:
В якій частині Балканського півострова розташовувалося Македонське царство ?
Вирішальна битва 338 р. до н.е. між македонськими військами і об`єднаними грецькими силами (тільки спартанці відмовилися воювати в цьому союзі) сталася поблизу міста -
В якому році Олександр Македонський став царем ?
Скільки було років Александру Македонському, коли він став царем ?
” Ніщо не виснажує і не руйнує людину так, як тривала фізична бездіяльність ”.
Це сказав відомий давньогрецький вчений та філософ,який був вчителем Александра Македонського. Хто саме?
Як звали коня Александра Македонського (якого він "підкорив" у юному 10-річному віці) ?
Проти якої держави було спрямовано Східний похід А. Македонського ?
Визначте назву походу Александра Македонського .
Вкажіть дату початку Східного походу Александра Македонського. Перехід македонських військ через протоку Геллеспонт до Азії :
Назвіть перського царя, що був противником А. Македонського :
Скільки років тривав великий Східний похід Александра Македонського на Персію ?
Розташуй битви Східного походу в хронологічному порядку :
1. битва при Гавгамелах
2.битва біля м. Ісс
3. битва на річці Гранік
4.Підкорення Єгипту
Битва при р. Гранік, в якій поразку отримали перси, відбулася в :
В якому місті Александр розрубав вузол, якого ніхто не міг розв'язати ?
Вислів «розрубати гордіїв вузол» означає :
У Єгипті Александр заснував місто :
Вирішальна битва між арміями Македонії та Персії відбулася біля :
В якому році відбулася битва при Гавгамелах ?
Столицею новоутвореної держави А. Македонського стало місто ...
За формою державного устрою держава утворена А. Македонським була ...
Держава після смерті Александра Македонського :
Яке місто вважається символом еллінізму?
Об'єднання давньогрецької та давньосхідної цивілізації називається:
Як називали полководців Александра Македонського?
Де була розташована Македонія?
Укажіть місце битви, у якій Дарій ІІІ зазнав поразки і кинув напризволяще свою родину:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома