Алгоритм дій при кровотечі. Само- та взаємодопомога при кровотечі

Додано: 1 березня 2023
Предмет: Захист України, 10 клас
Тест виконано: 422 рази
12 запитань
Запитання 1

При виявленні масивної кровотечі у потерпілого потрібно якнайшвидше:

варіанти відповідей

покласти його на ноші і транспортувати до медичного закладу;

перевірити наявність дихання і свідомості у потерпілого;

промити рану і обробити антисептиком;

зупинити її.

Запитання 2

Що є пріоритетним при наданні домедичної допомоги потерпілому:

варіанти відповідей

життя потерпілого;

власна безпека;

зупинка масивної кровотечі;

усунення небезпечних для життя загроз.

Запитання 3

При наданні домедичної допомоги по зупинці масивної кровотечі потрібно( оберіть зайве):

варіанти відповідей

переконатися у власній безпеці;

помити руки з милом перед наданням демедичної допомоги;

помити руки з милом після надання демедичної допомоги;

одягнути латексні рукавички;

за відсутності латексних рукавичок - одягнути поліетиленові пакети;

одягнути захисні окуляри;


одягнути захисну маску;


взути гумові чоботи;

Запитання 4

Якщо ваша безпека під загрозою, чи потрібно надавати потерпілому домедичну допомогу:

варіанти відповідей

так;

ні;

Запитання 5

Алгоритм дій, якщо порапив у небезпечну ситуацію (оберіть зайві твердження):

варіанти відповідей

заспокоїтися, оцінити обстановку, спланувати подальші дії;

негайно залишити небезпечне місце і потерпілого;

зателефонуйте до рятувальних служб;

зателефонуйте рідним потерпілого;

визначте безпечні шляхи евакуації, знайдіть укриття, еквакуюйте потерпілого;

якщо неможлива евакуація потерпілого- висловлюйте поради на відстані;

запропонуйте потерпілому спокійно полежати до приїзду екстренних служб;

запропонуйте потерпілому самотужки зупинити кровотечу і при мождивості переміститися у безпечне місце.

Запитання 6

У випадку, якщо місце події безпечне, потрібно:

варіанти відповідей

покликати на допомогу інших людей і сказати, що потрібно зупинити кровотечу;

покликати на допомогу інших людей; викликати екстренну допомогу; забезпечити доступ до рани; знайти джерело кровотечі; зупинити кровотечу;

забезпечити доступ до рани; знайти джерело кровотечі; зупинити кровотечу;

покликати на допомогу інших людей; викликати екстренну допомогу; чекати приїзду медиків; заспокоювати потерпілого.

Запитання 7

Способи зупинки масивної кровотечі ( оберіть правильні):

варіанти відповідей

джгут, тампонада, прямий тиск на рану, шнурок, турнікет, прямий тиск на рану з підняттям кінцівки, косинка і закрутка, перетиснення крупних судин вище рани, накладання компресійної пов’язки;

джгут, прямий тиск на рану,турнікет, прямий тиск на рану з підняттям кінцівки, косинка і закрутка, залити рану антисептиком, перетиснення крупних судин вище рани, накладання компресійної пов’язки;

джгут, тампонада, прямий тиск на рану, підняти кінцівку уверх, ремінь, косинка і закрутка, перетиснення крупних судин вище рани, накладання компресійної пов’язки;

джгут, тампонада, прямий тиск на рану, турнікет, прямий тиск на рану з підняттям кінцівки, косинка і закрутка, перетиснення крупних судин вище рани, накладання компресійної пов’язки;

Запитання 8

Який підручний кровоспинний засіб ви оберете, при відсутності джгута чи турнікета?

варіанти відповідей

ремінь;

косинка чи міцна тканина і закрутка;

шнурок;

дріт.

Запитання 9

Якщо у рані застрягло стороннє тіло, потрібно:

варіанти відповідей

негайно витягнути його;

нічого не робити до приїзду медиків;

зафіксувати стороннє тіло, не виймаючи його;

накласти оклюзійну пов'язку.

Запитання 10

Протягом якого часу потрібно чинити прямий тиск на рану:

варіанти відповідей

не більше 3 хвилин;

скільки витримаєте;

до 5 хвилин;

не менше 3 хвилин;

1 хвилину.

Запитання 11

При якій кровотечі найефективніше використовувати джгут, турнікет:

варіанти відповідей

масивна;

венозна;

артеріальна;

капілярна;

внутрішня.

Запитання 12

У разі поранення шиї використовують:

варіанти відповідей

прямий тиск на рану;

турнікет;

джгут;

шарф і закрутку.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест