Надзвичайні ситуації у мирний і воєнний час

Додано: 3 березня 2023
Предмет: Захист України, 10 клас
Тест виконано: 220 разів
12 запитань
Запитання 1

Надзвичайні ситуації можуть виникати?

варіанти відповідей

У мирний та надзвичайний час

У воєнний час.

В надзвичайний час.

У мирний та воєнний час

Запитання 2

Що відносять до зброї масового ураження?

варіанти відповідей

Хімічна, стрілкова, біологічна.

Хімічна, ядерна, тактична.

Хімічна, ядерна,біологічна

Хімічна, ядерна, електрохімічна, біологічна.

Запитання 3

Основні вражаючих фактори ядерної зброї?

варіанти відповідей

 Ударна хвиля, світлове випромінювання, проникаюча радіація, радіоактивне зараження місцевості та електромагнітний імпульс.

Ударна хвиля, світлове випромінювання, проникаюча радіація, радіоактивне зараження місцевості.

 Ударна хвиля, світлове випромінювання, радіація, радіоактивне зараження місцевості та електромагнітний імпульс

Запитання 4

Порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об’єкті на ній або на водному об’єкті, спричинене застосуванням звичайної зброї або зброї масового ураження, під час якого виникають вторинні чинники ураження населення, визначені в окремих документах.

варіанти відповідей

НС соціального характеру

НС воєнного характеру

НС природного характеру

НС техногенного характеру

Запитання 5

Який час дії проникаючої радіації?

варіанти відповідей

5-10 секунд

10-15 хвилин

5- 25 секунд

10- 15 секунд

Запитання 6

Які рівні НС існують:

варіанти відповідей

Державний,обласний,районний,місцевий

Державний,регіональний,місцевий

Регіональний,обласний,районний,селищний

Локальний,об'єктовий,загальнодержавний,глобальний

Запитання 7

Ударна хвиля це -

варіанти відповідей

Область різкого і значного стиснення середовища

Різкий потік променевої енергії повітря

область різкого стискання атмосферного тиску з висотою, яка руйнує і розповсюджується в усі боки

Область великого стиснення середовища

Запитання 8

Яке із визначень біологічної або бактеріологічної зброї є вірним?

варіанти відповідей

Боєприпаси та інші технічні пристрої, які комплектують із біологічних чи бактеріальних засобів, призначених для ураження людей та рослин

Боєприпаси та інші технічні пристрої, які комплектують із біологічних чи бактеріальних засобів, призначених для ураження певної території чи району

Боєприпаси та інші технічні пристрої, які комплектують із біологічних чи бактеріальних засобів, призначених для ураження людей, тварин та рослин

Запитання 9

Які отруйні речовини (ОР) не входять в класифікацію "за тактичним призначенням"? Які...

варіанти відповідей

сприяють фізичному розвитку організму людини

на короткий час виводять організм із ладу

призводять до тимчасового розладу діяльності організму

 смертальної дії

Запитання 10

Які із отруйних речовин відносяться до нервово-паралітичних?

варіанти відповідей

Адамсит

Зарин

Фосген

Запитання 11

Воєнні надзвичайні ситуації —... 

варіанти відповідей

порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об’єкті на ній або на водному об’єкті, спричинене застосуванням звичайної зброї або зброї масового ураження, під час якого виникають вторинні чинники ураження населення, визначені в окремих нормативних документах.

порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об’єкті на ній або на водному об’єкті, потік суміші ґрунту й води, у якому багато каміння і уламків зруйнованих гірських порід і дерев., під час якого виникають вторинні чинники ураження населення, визначені в окремих нормативних документах.

порушення нормальних умов життя тварин і людей на відведеній для них території або на водному об’єкті, спричинене застосуванням незвичайної зброї або зброї індивідуального ураження, під час якого виникають первинні чинники ураження

Запитання 12

Назвіть заборонені методи ведення воєнних дій:

варіанти відповідей

убивати або завдавати поранення цивільним особам;

віддавати на розграбування населені пункти або місцевості.

убивати парламентера і осіб, які його супроводжують.

знищувати, вивозити або приводити в несправність об’єкти, необхідні для виживання цивільного населення;

віддавати наказ “нікого не залишати в живих” або загрожувати ним;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест