Алгоритм надання домедичної допомоги при травмі голови та хребта

Додано: 16 квітня 2021
Предмет: Захист України, 10 клас
Тест виконано: 1604 рази
9 запитань
Запитання 1

Визначте правильну послідовність алгоритму надання допомоги при наявності у постраждалого рани в ділянці голови:

1. Викликати бригаду "швидкої допомоги"

2. Підтримати психологічно

3. Надягти гумові рукавички.

4.переконати ся у відсутності небезпеки для вас

5. накласти пов'язки на рани

6.забезпечити нагляд до приїзду 103

7 Підтримати психологічно.

8. За наявності небезпеки транспортувати постраждалого на твердих ношах.

9. Укрити постраждалого термопокривалом.

варіанти відповідей

1-3-4-6-7-2-5-9-8

 1-4-3-5-9-2-7-6-8

4-2-1-5-3-7-9-8-6

Запитання 2

Оберіть зайве.

У разі травми голови необхідно:

варіанти відповідей

  переконатися у відсутності небезпеки

негайно викликати швидку

 укрити постраждалого термопокривалом

транспортувати лежачи на боці на довгій траспортувальній дошці

Запитання 3

При підозрі на травму голови зафіксувати шийний відділ хребта зможе:

варіанти відповідей

той, хто надає першу допомогу

медичний працівник

будь хто, хто в цей час зможе допомогти людині, яка надає допомогу

Запитання 4

У разі наявності рани в області голови потрібно:

варіанти відповідей

 прикласти холод на область рани

 вкрити постраждалого термопокривалом/ковдрою

накласти пов’язки на рани

негайно викликати бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги

евакуювати постраждалого в безпечне місце на довгій транспортувальній дошці

Запитання 5

Позначте алгоритм дій при наданні домедичної допомоги постраждалим при підозрі на пошкодження хребта не медичними працівниками:

варіанти відповідей

1) викликати бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги;

2) провести огляд постраждалого, визначити наявність свідомості та дихання;

3) переконатися у відсутності небезпеки;

4)забезпечити постраждалому повної нерухомості;

5) якщо у постраждалого відсутнє дихання – відновити прохідність дихальних шляхів, розпочати проведення серцево-легеневої реанімації;

1) переконатися у відсутності небезпеки;

2) провести огляд постраждалого, визначити наявність свідомості та дихання;

3) викликати бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги;

4)забезпечити постраждалому повної нерухомості;

5) якщо у постраждалого відсутнє дихання – відновити прохідність дихальних шляхів, розпочати проведення серцево-легеневої реанімації;

1) переконатися у відсутності небезпеки;

2) якщо у постраждалого відсутнє дихання – відновити прохідність дихальних шляхів, розпочати проведення серцево-легеневої реанімації;

3) викликати бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги;

4) провести огляд постраждалого, визначити наявність свідомості та дихання;

5)забезпечити постраждалому повної нерухомості;

Запитання 6

У якому положенні необхідно транспортувати потерпілого при травмі хребта?

варіанти відповідей

 Тільки у положенні лежачи на животі.

Тільки у положенні лежачи на спині.

У положенні сидячи, міцно пристебнувши потерпілого ременем безпеки.

 У положенні лежачи на спині або животі.

Запитання 7

Черепно-мозкова травма виникає через:

варіанти відповідей

 стиснення головного мозку 

пошкодження тіл хребців

травматичне ушкодження мозку 

ушкодження кісток черепа 

Запитання 8

Ознаки пошкодження хребта...

варіанти відповідей

...сильний біль або відчуття тиску в голові, шиї або спині; поколювання або втрата чутливості в пальцях рук та ніг; втрата рухових функцій кінцівок; ;судоми; ускладнене дихання; втрата рівноваги.

 ...наявність рани; біль в рані та в черевній порожнині; нудота; блювота; слабкість; відчуття тиску, “розпирання” в животі, в ногах

Запитання 9

Травму хребта слід підозрювати за таких обставин...

варіанти відповідей

падіння з висоти; при читанні підручника ; сильний удар по тулубу; сидінні за комп'ютером; ураження блискавкою; ураження електричним струмом; вибух.

падіння з висоти; стрибки у воду; сильний удар по тулубу; дорожньо-транспортні пригоди; ураження блискавкою; ураження електричним струмом; вибух.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест