Алгоритм послідов ності дій в середовищі Scratch

Додано: 23 травня 2020
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 46 разів
8 запитань
Запитання 1

Який алгоритм називається лінійним?


варіанти відповідей

Алгоритм, що складається з однозначної послідовності дій

Алгоритм малювання

Алгоритм вибору команд

Запитання 2

Завдяки чому ми можемо малювати в Scratch?


варіанти відповідей

Блоку «перемістити вказівник миші»

Блоку «коли натиснуто»

Блоку «опустити олівець»

Запитання 3

. Що таке алгоритм?


варіанти відповідей

Послідовність дій

Перелік команд

Завдання проекту

Конструктор

Запитання 4

Лінійний алгоритм — це ...



варіанти відповідей

Алгоритм, у якому послідовність дій змінюється в процесі виконання

Алгоритм, у якому послідовність виконання дій не має значення

Алгоритм, у якому послідовність дій не змінюється в процесі виконання

Алгоритм, у якому послідовність виконання дій змінюється, залежно від умови

Запитання 5

Що таке змінна?


варіанти відповідей

Величина, яка приймає різні значення

Число в рівнянні


Відрізок

Команда у Scratch

Запитання 6

Про число, що є випадковим, ми можемо знати:


варіанти відповідей

Найменше можливе значення

Точне значення

Найбільше можливе значення

Ми не знаємо про нього нічого

Запитання 7

Де використовують випадкові числа?


варіанти відповідей

В комп`ютерних іграх

В розв’язуванні рівнянь на уроці математики

В виборі команд для створення скрипта

Запитання 8

Від чого залежить значення випадкового числа?


варіанти відповідей

Від вибору першого і останнього числа ряду

Від моделі комп’ютера

Від побудови лінійного алгоритму

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест