Алгоритми

Додано: 28 лютого 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 97 разів
12 запитань
Запитання 1

1.Повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії - це


варіанти відповідей

   команда

алгоритм

   план дій

виконавець

Запитання 2

2.Хто може бути виконавцем команд (обери декілька правильних відповідей):


варіанти відповідей

   веселка

стілець

тварина

людина

комп'ютер

машина

камінь

Запитання 3

3.Виберіть із перелічених речень ті, які є командами 


варіанти відповідей

 Переходь вулицю

    Ввімкни комп'ютер

  Закрий вікно

    Дме вітер

    

    Прийшла весна


  Зупинись


Перемістити об'єкт

    Як розв'язувати задачу

Запитання 4

4.У якій групі команд знаходиться кнопка "очистити"


варіанти відповідей

   олівець

керувати

 рух

вигляд

Запитання 5

5.Назвіть способи подання алгоритмів (обери декілька правильних відповідей):


варіанти відповідей

звуковий

  

  словесний

    книжковий

  малюнковий

графічний

Запитання 6

6.До якої групи об'єктів у програмі Scratch відноситься команда "переміститися на 10 кроків"


варіанти відповідей

 рух

олівець

вигляд

  керувати

Запитання 7

7.До якої групи об'єктів у програмі Scratch відноситься команда "чекати 1 секунду"


варіанти відповідей

 рух

олівець

вигляд

керувати

Запитання 8

8.Алгоритм опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп’ютером – це


варіанти відповідей

 комп'ютерна програма

  середовище виконання алгоритму

команда

файл

  папка

Запитання 9

9.Як називають виконавця алгоритму в середовищі Скретч?


варіанти відповідей

 кока-кола

пепсі

 лимонад

фанта

 спрайт

Запитання 10

10.Файл, створений у середовищі Скретч, називають


варіанти відповідей

 програмою

алгоритмом

проектом

контейнером

  сценою

Запитання 11

11.Який алгоритм називається циклічним?


варіанти відповідей

 алгоритм, що складається з однозначної послідовності дій 

   алгоритм вибору команд

   алгоритм, що містить умову

   алгоритм, що містить повторення певних дій

Запитання 12

12.Завдяки чому ми можемо малювати в Scratch?


варіанти відповідей

 блоку «перемістити вказівник миші»

  

   блоку «опустити олівець»


блоку «змінити колір олівця»

  блоку «коли натиснуто»

   блоку «підняти олівець»

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест