Алгоритми та програми

Додано: 5 квітня 2021
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 194 рази
10 запитань
Запитання 1

Істоту, явище або предмет ,на який звернули увагу або з яким виконують дії,називають

варіанти відповідей

об'єктом

алгоритмом

активним

програмою

Запитання 2

Об'єкт- виконавець у середовищі Скретч має назву

варіанти відповідей

людина

спрайт

машина

виконавець

Запитання 3

Новий образ об'єкта можна обрати з

варіанти відповідей

сховища

намалювати

сфотографувати за допомогою веб- камери та завантажити

бібліотеки

завантажити з файла

приклеїти

Запитання 4

Графічний редактор,вбудований у Скретч ,має два режими

варіанти відповідей

загальний

векторний

растровий

комбінований

Запитання 5

Чи можна змінювати створене зображення в середовищі Скретча?

варіанти відповідей

так

ні

не знаю

Запитання 6

Дія,яка розпізнається програмним забеспеченням та опрацьовується програмою за допомогою певних команд,називається

варіанти відповідей

алгоритмом

подією

спрайтом

Запитання 7

Програми ,які змінюють свої функції відповідно до події,називають

варіанти відповідей

ігровими програмами

подійно-орієнтованими

ігрово-орієнтованими

Запитання 8

Структура ,що складається із циклу в циклі називається

варіанти відповідей

складним циклом

групою

вкладеним циклом

Запитання 9

Об'єкти в проєкті у середовищі Скретч сають

варіанти відповідей

назву

вік

властивість

образ

прізвище

Запитання 10

Над об'єктами у середовищі Скретч можна виконувати такі дії

варіанти відповідей

запустити виконання команд

малювати

викликати підзадачі

відтворити звук

надсилати повідомлення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест