Алгоритми і програми. (1 частина)

Додано: 29 березня 2022
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 44 рази
12 запитань
Запитання 1

Виконавець команд у середовищі Scratch - це...

варіанти відповідей

Спрайт

Скрипт

Персонаж

Запитання 2

 Персонаж

варіанти відповідей

4х+25

4*х+25

Запитання 3

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми називається ....

варіанти відповідей

Константа

Стала

Послідовна

Змінна

Запитання 4

Де знаходиться початок відліку координат?

варіанти відповідей

В правому верхньому куті екрана

В центрі екрана

В лівому верхньому куті екрана

В лівому нижньому куті екрана

Запитання 5

Оберіть команди відносного руху

варіанти відповідей

Керувати

Йти

Говорити

Повернути

Запитання 6

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання

варіанти відповідей

Слідування

Повторення

Розгалуження

Запитання 7

Вкажи команди для організації розгалуження у середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 8

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму?

варіанти відповідей

5

2

7

10

Запитання 9

Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "стрілка вниз" на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Об'єкт переміститься на 44 кроки

Об'єкт переміститься на 4 кроки

Об'єкт переміститься на 24 кроки

Запитання 10


 На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

20

30

1

Запитання 11

Що означає ця команда в середовищі Scratch

варіанти відповідей

Структура повного розгалуження

Структура неповного розгалуження

Структура прямого розгалуження

Запитання 12

Що означає ця команда в середовищі Scratch

варіанти відповідей

Структура повного розгалуження

Структура прямого розгалуження

Структура неповного розгалуження

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест