Тема 3.Алгоритми і програми.6 клас

Додано: 26 травня 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 13 разів
20 запитань
Запитання 1

Виберіть програмні об 'єкти середовища Scratch

варіанти відповідей

Скрипт

Сцена

Образ

Спрайт

Проєкт

Рудий кіт

Запитання 2

Над об'єктами у програмних середовищах можна виконувати дії:

варіанти відповідей

редагування

форматування

створення

видалення

зебереження

Запитання 3

Вкажіть на команди, які є подіями:

варіанти відповідей
Запитання 4

Вкажіть на команди для опрацювання події:

варіанти відповідей
Запитання 5

Вкажіть на команди, які є подіями:

варіанти відповідей
Запитання 6

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд

варіанти відповідей

повторення

розгалуження

слідування

Запитання 7

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Переміщення на 20 кроків

Переміщення на 15 кроків

Переміщення на 10 кроків

Переміщення на 5 кроків

Запитання 8

Скільки разів буде виконуватися команда розміщена у тілі такого циклу?


варіанти відповідей

Завжди

5

10

15

Запитання 9

На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?


варіанти відповідей

60

40

20

80

Запитання 10

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?


варіанти відповідей

20

15

30

8

Запитання 11

Позначте правильні продовження речення: Команди тіла циклу з передумовою...


варіанти відповідей

завжди виконуються більше ніж один раз

можуть виконуватися більше ніж один раз

завжди виконуються тільки один раз

можуть виконуватися один раз

не виконуються жодного разу

можуть не виконуватися жодного разу

Запитання 12

При виконанні якої умови буде зупинено даний цикл?


варіанти відповідей

Одночасно натиснуто клавішу Пропуск та мишку

Цикл буде виконуватися постійно

Натиснуто клавішу Пропуск або мишку

Запитання 13

Яку умову описує дана команда?


варіанти відповідей

На клавіатурі натиснуто вказану клавішу, назва якої обирається зі списку

Об’єкт першого кольору торкається другого кольору

Об’єкт торкається вказаного кольору

Об’єкт торкається вказаного об’єкта, назва якого обирається зі списку

Запитання 14

Скільки команд міститься в тілі даного циклу?


варіанти відповідей

2

3

6

1

Запитання 15

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання

варіанти відповідей

повторення

розгалуження

слідування

Запитання 16

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?


варіанти відповідей

15

10

5

50

Запитання 17

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?


варіанти відповідей

10

20

30

200

Запитання 18

Яким буде результат виконання даної програми якщо натиснуто стрілку вгору на клавіатурі?


варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Запитання 19

Яким буде рузультат виконання даної програми якщо натиснуто клавішу Пропуск на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Запитання 20

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?


варіанти відповідей

10

5

20

15

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест