Об'єкти і події у прогамуванні (6 кл.)

Додано: 17 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 178 разів
12 запитань
Запитання 1

Лінійний алгоритм – це алгоритм, у якому дії виконуються у хаотичному порядку

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 2

Вкажіть до якого блоку відноситься команда зображена на малюнку?

варіанти відповідей

Рух

Події

Керування

Вигляд

Запитання 3

Вкажіть до якого блоку відносяться команди зображені на малюнку?

варіанти відповідей

Рух

Вигляд

Подія

Керування

Запитання 4

Оберіть з переліченого властивості спрайтів

варіанти відповідей

Ім'я

Надписи

Розміри

колір костюма

Положення на Сцені

Запитання 5

Що буде результатом виконання даного скрипта?

варіанти відповідей

Переміщення на 14 кроків

  Переміщення на 3 кроки

  Переміщення на 4 кроки

  Переміщення на 7 кроків

Запитання 6

Вкажіть на кнопку Намалювати об'єкт у графічному редакторі в середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 7

Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 8

Виконавець у Scratch має назву:

варіанти відповідей

сцена

спрайт

скрипт

кіт Василь

Запитання 9

Який елемент середовища програмування позначено цифрою 5?

варіанти відповідей

Сцена

 Меню

Групи

Контейнер

Запитання 10

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Переміщення на 10 кроків

Переміщення на 20 кроків

 Переміщення на 15 кроків

 Переміщення на 5 кроків

Запитання 11

За допомогою якої команди можна призупинити виконання команд в проекті на деякий час?

варіанти відповідей
Запитання 12

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест