Алгоритмізація

Додано: 4 квітня 2021
Предмет: Інформатика, 6 клас
Копія з тесту: Алгоритми і програми
Тест виконано: 214 разів
20 запитань
Запитання 1

Який алгоритм називається лінійним?

варіанти відповідей

алгоритм, що складається з однозначної послідовності дій правильно

алгоритм, що містить умову

алгоритм вибору команд

алгоритм, що містить повторення певних дій

Запитання 2

Який алгоритм називається розгалуженим?

варіанти відповідей

алгоритм, що складається з однозначної послідовності дій 

алгоритм, що містить умову

алгоритм вибору команд

алгоритм, що містить повторення певних дій

Запитання 3

Який алгоритм називається циклічним?

варіанти відповідей

алгоритм, що складається з однозначної послідовності дій 

алгоритм, що містить умову

алгоритм вибору команд

алгоритм, що містить повторення певних дій

Запитання 4

Завдяки чому ми можемо малювати в Scratch?

варіанти відповідей

блоку «перемістити вказівник миші»

блоку «коли натиснуто»

блоку «опустити олівець»

блоку «підняти олівець»

блоку «змінити колір олівця»

Запитання 5

Виконавець алгоритмів, якому доступні всі команди Scratch — це ...

варіанти відповідей

скрипт

сцена

спрайт

команда

Запитання 6

 Яку фігуру намалює котик, виконавши цей алгоритм?

варіанти відповідей

коло

трикутник

квадрат

прямокутник

Запитання 7

Який алгоритм містить в собі одну або більше умов, і виконується в залежності від цих умов?

варіанти відповідей

лінійний

розгалужений

циклічний

прямий

Запитання 8

Які команди завжди використовуються в алгоритмах з розгалуженням?

варіанти відповідей

зміна образу спрайта

перевірка умови

повторення дій

рух спрайта

Запитання 9

Натиснувши на що, можна побачити різні костюми спрайта?

варіанти відповідей

поділитись

файл

поради

правки

образи

Запитання 10

Що робить умова «завжди»?

варіанти відповідей

виконує дію в залежності від умови

в будь-якому випадку виконує дію, передбачену цією умовою 

ніколи не виконує дію, передбачену цією умовою

випадковим чином виконує блок команд

Запитання 11

Василько грає з друзями у гру “Знайди колір”. Він зупиниться, коли знайде:

варіанти відповідей

синій

червоний

синій і червоний

не зупиниться

Запитання 12

Івась на уроці інформатики написав таку програму для котика. Через скільки секунд зупиниться котик?

варіанти відповідей

10

15

150

не зупиниться

Запитання 13

Виберіть зі списку команди, які можна віднести до циклу з лічільником

варіанти відповідей

Рухатись 10 кроків

Повторити 10 разів

Якщо край, повернути

Запитання 14

Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій клавіші пропуск?


варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 20 кроків

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Об'єкт переміститься на 10 кроків

Запитання 15

Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій стрілці вниз на клавіатурі?


варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 50 кроків

Об'єкт переміститься на 40 кроків

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Запитання 16

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві вибирати подальші дії, залежно від істинності певного висловлювання називається...


варіанти відповідей

алгоритм з розгалуженням

алгоритм з повторенням

лінійний алгоритм

Запитання 17

Як називаються окремі програми для виконавця?

варіанти відповідей

Скрипти

Костюми

Спрайти

Запитання 18

Обери синонім до слова цикл.

варіанти відповідей

Слідування

Розгалуження

Повторення

Запитання 19

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей
Запитання 20

Зупинити виконання програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест