Алгоритми і програми (підсумковий) 6 клас

Додано: 14 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 89 разів
18 запитань
Запитання 1

Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.

варіанти відповідей

Скрипт

Сцена

Образ

Спрайт

Проект

Рудий кіт

Запитання 2

Вкажіть на кнопку Обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів

варіанти відповідей
Запитання 3

Вкажіть на кнопку Намалювати об'єкт у графічному редакторі в середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 4

Вкажіть на кнопку Вставити об'єкт з файла

варіанти відповідей
Запитання 5

Вкажіть на кнопку Сфотографувати об'єкт камерою, підключеною до комп'ютера

варіанти відповідей
Запитання 6

Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 7

Над об'єктами у програмних середовищах можна виконувати дії:

варіанти відповідей

редагування;

форматування;

створення;

видалення;

збереження;

Запитання 8

Вкажіть на команди, які є подіями:

варіанти відповідей
Запитання 9

Вкажіть на команду, яку можна використати для перевірки, чи доторкається об'єкт до іншого об'єкта чи частини тла, що мають зелений колір

варіанти відповідей
Запитання 10

Оберіть команду, значення властивості зліва збігається із значенням властивості справа.

варіанти відповідей
Запитання 11

Що буде рузультатом виконання даного циклу?

варіанти відповідей

Переміщення на 4 кроки;

Переміщення на 2 кроки;

Переміщення на 8 кроків;

Запитання 12

Яким буде рузультат виконання даної програми якщо натиснуто стрілку вгору на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Запитання 13

Яким буде рузультат виконання даної програми якщо мишку натиснуто?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 3 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 8 кроків

Запитання 14

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання

варіанти відповідей

повторення

розгалуження

слідування

Запитання 15

Який показник лічильника циклу зображеного на малюнку?

варіанти відповідей

5;

10;

100;

1;

Запитання 16

В якій групі розміщені команди для створення малюнків?

варіанти відповідей

Звук

Вигляд

Олівець

Рух

Запитання 17

Для чого використовується дана команда?

варіанти відповідей

Для встановлення тіні олівця

Для дублювання зображення

Для встановлення розміру олівця

Для встановлення кольору олівця

Запитання 18

Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?

варіанти відповідей

2

1

3

4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест