Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.
Вкажіть на кнопку Обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів
Вкажіть на кнопку Намалювати об'єкт у графічному редакторі в середовищі Scratch
Вкажіть на кнопку Вставити об'єкт з файла
Вкажіть на кнопку Сфотографувати об'єкт камерою, підключеною до комп'ютера
Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка
Над об'єктами у програмних середовищах можна виконувати дії:
Вкажіть на команди, які є подіями:
Вкажіть на команду, яку можна використати для перевірки, чи доторкається об'єкт до іншого об'єкта чи частини тла, що мають зелений колір
Оберіть команду, значення властивості зліва збігається із значенням властивості справа.
Що буде рузультатом виконання даного циклу?
Яким буде рузультат виконання даної програми якщо натиснуто стрілку вгору на клавіатурі?
Яким буде рузультат виконання даної програми якщо мишку натиснуто?
Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання
Який показник лічильника циклу зображеного на малюнку?
В якій групі розміщені команди для створення малюнків?
Для чого використовується дана команда?
Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома